Diskuse » Železnice » Trať Bohumín - Čadca a okolí | « předcházející | další » |
Trať Bohumín - Čadca a okolídolů |
hledání | obrázky (odtud | na mapě) | strom | 3 hod. | 1 den | týden | vzhled | nápověda odhlášení | přihlášení | úprava profilu | registrace | seznam uživatelů | moderátoři |
autor | příspěvek |
---|---|
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15208 Registrován: 12-2009 |
vjezd na Slovensko ---- ---- Jak to vypadá z úmyslem, že by oba druhy dopravy byly na odisku? |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 36 Registrován: 10-2022 |
Ohl: " Řešení? Povinné místenky Nebo aspoň na sezónu odebrat 6 sedaček a mít místo na kola jako v PP." heh to kolo uplně vpravo je moje :D rád bych ho pověsil ale mám tlusté pneu... v Karviné jich dost nastoupilo a pán se mě zeptal jestli nemuzou oprit 2 kola o moje a já neni problem :D |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15221 Registrován: 12-2009 |
Tlusté mám i já a většinou vejdou. Problém je v tom, že v dílnách některé ty bohumínské širší držáky vyměnili za užší. Některé i namontovali opačně. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6564 Registrován: 6-2008 |
V Havířově se rýsuje podchod. Bude i výtah a schody k Lídlu. |
Schmitz
|
|
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 149 Registrován: 9-2017 |
Výtahy jen na nástupiště. U Lidlu bude šikmý chodník + schody a ta šachta v podchodu bude na čerpání průsaků. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6565 Registrován: 6-2008 |
Schmitz: Pro mě poučení. Zeptat se raději jako vždy/většinou mistra na stavbě. Ne toho co leze z díry co vypadá jak na výtah a tvrdí výtah. Jsem si pokládal pak otázku jak k výtahu? Po mostě? Ony ty schody a bezbariérový přístup v podstatě postačí. Teď ještě město by mohlo udělat i parkoviště nahoře. A to hned v návaznosti na to od Lídlu. Mají tam závoru dle potřeby. Ta parkoviště kolem nádraží i paneláku nestačí ani náhodou. Stále se parkuje až u Tesca. I více jak 40 aut. No jsem na finální stav a vzhled zvědav i s okolím... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6570 Registrován: 6-2008 |
http://portal.cp.sk/Data/pdf/L502716_240502_105990.pdf Tak tím že to zastavovalo v Jablunkově si lidi aspoň nakoupili. V Jablunkově nastupovalo někdy i více jak 20 lidí s plnými taškami. Prostě ne. Lidé něco chtějí. Uděláme to naopak a zrušíme... Za mě neuvěřitelné. Meziplanetární výsměch... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 10397 Registrován: 2-2006 |
Další skipová věž půjde k zemi: Obří věž Dolu Lazy za dva měsíce odstřelí, zůstane jen kovová těžní věž |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 4 Registrován: 3-2009 |
Ic540: Opravuje se most v Jablunkově u Sanatoria a bus jezdi po objizdné trase mimo autobusák. Je to patrné i z toho jízdního řádu, že jede jinudy a ne že tam nezastavuje."http://portal.cp.sk/Data/pdf/L502716_240502_105990.pdf Tak tím že to zastavovalo v Jablunkově si lidi aspoň nakoupili. V Jablunkově nastupovalo někdy i více jak 20 lidí s plnými taškami. Prostě ne. Lidé něco chtějí. Uděláme to naopak a zrušíme... Za mě neuvěřitelné. Meziplanetární výsměch..." |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15231 Registrován: 12-2009 |
Ano, do konce roku. odkaz Příležitost začít jezdit vlakem. Samozřejmě, že ne. Podle hesla lepší půlhodina v koloně, než 5 minut zpoždění vlaku. (Příspěvek byl editován uživatelem ohl.) |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 17486 Registrován: 11-2002 |
No, kdyby se chtělo, klidně ty zastávky mohli "prohodit" a BUS místo u nádraží točit až na staňáku, ale o tom ta linka holt asi není... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6571 Registrován: 6-2008 |
Ohl : Nemá každý režijku. Či X euro na úsek Čadca Návsí Ostravanem To by ty důchodce ten nákup v Jablunkově vyšel draho Nemluvě na to že by taky nemuseli dojet vůbec Ale vážně. Zatímco jedni (Kodis) zvládli výlukový JŘ V pohodě https://kodis-files.s3.eu-central-1.amazonaws.com/781_2024_05_02_ 2024_11_02_v_9e1dab6607.pdf Tak na druhé straně hranice se na to zjevně vy... Před výlukou : Bus vyložil lidi v Jablunkově a zůstal stát pokud neměl lidi. Když měl jel je vyložit do Návsí a pak zpět do Jablunkova. I řidič si nakoupil, zašel se třeba vy nebo na kafe. Pak jel do Návsí pro případné cestující a přes Jablunkov zpět do Čadce. Při výluce : Bus přijede přes Bocanovice do Návsí kde vyloží lidi. Pak se jede odstavit na Jablunkov kde má možnost využít zázemí. Z Jablunkova jede po prázdnu do Návsí kde naloží lidi a jede. Vsadím boty a příští týden ověřím. Že normálně poveze lidi do Jablunkova i zpět s těmi nákupy a ty co ví. Za mě vyhozené peníze a normální výsměch lidem nic víc. Už bylo avizováno. Jede někdy zároveň s normální linkou téměř souběh. A to jak na České straně, tak paradoxně i na Slovenské. Takže éček a kaček na 3,14čoviny je evidentně dost. A nedej bože se ozvat. To je bědování a vykrucování na úřadech. Chce se mi zvracet velebnosti... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15233 Registrován: 12-2009 |
jede po prázdnu A to má v popisu práce nebo je to jeho iniciativa? Na nákupy může jezdit tak pár lidí někde ze Zatků ve Svrčinovci. Zbytek, když nepojede autem do čadčanských obchodů, pojede do Biedronki v Istebné. A možná do ní začne jezdit i vlakem. Do té nejbližší. Lidl v Krásne, Biedronka v Čiernom? - SME | MY Kysuce Ty objížďky budou asi i v příštím roce.odkaz |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6575 Registrován: 6-2008 |
Ohl : No jel jsem tím autobusem už nejméně 10x ne li více. Ale to je jedno. Jednotky lidí začínají vystupovat už od hranice. 90% dojede do centra na Pribinovu. Ale máš pravdu že kdo může jede do Biedronki to je jasné. Jde zjevně o lidi myslím ty co jezdí autem do Biedronki že určitě ani o žádném takovém buse nemají ani páru ani by jim zřejmě nejeli. Jsem sice psal o taškách s nákupy. Důvody proč lidé využívají už tak těžce ostrouhané spojení jsou však zajisté různé. A máš pravdu. Lidé to vzdali. Byli vyhnáni. Kdo může jede a pojede už jen autem. Někteří se musí nechat vozit. Osobně jsem využil jednou taxi. Ale měl jsem už i štěstí na převozce a jel do Svrčinovce za polovinu ceny taxíku. Teď posledně jsem využil 781 a šel ten kousek pěšky. Nebyl jsem dokonce sám k mému překvapení. Na závěr použiji slova servírky z nádražky v Mostech. Všechno dojebali. Všechny nasrali. Jen těm z póza tunelu aspoň zalepili hubu prodloužením šichtovních za tunel. Teď ani nevím zda se těšit na prodloužení S2 do Čadce. Samozřejmě že než končit v lese jako nyní. Kdy na konečnou jezdí jednotky lidí mimo víkendy a prázdniny kdy je hezké počasí. Jo určitě mít na konci linky město z množstvím přestupních vazeb je lepší než v lese na hranici. Takže pokud to nebude 4 hodina místy 6 hodina jako když jezdila naposledy bageta tak si to své lidi i využití najde. Tak snad... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6576 Registrován: 6-2008 |
Ohl : No to ty mosty a opravy bude nářez. Věřím že tou vybranou dopravou bude zejména bus záchranáři atd. Opravy které přinášejí uzavírky jsou však víc než nutné. Co by na Jablunkovsku pomohlo a ulevilo nejen Mostům u Jablunkova ale i části Jablunkova je tento návrh... https://ehutnik.cz/zpravy/mosty-chteji-dva-sjezdy-z-obchvatu |
Pezos
|
|
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2708 Registrován: 4-2014 |
Ic540: Oficiální objízdná trasa je po obchvatu (pokud tam ovšem nejsou zase světla a kolona, jako 6 měsíců z každého roku ). S tím souvisí, že obratem o délku objížďky zdražili jízdné Pokud srovnáte na linkách ODISu, tak je to fakt Balk... ehm jiný mentální svět."Při výluce : Bus přijede přes Bocanovice do Návsí kde vyloží lidi. Pak se jede odstavit na Jablunkov kde má možnost využít zázemí. Z Jablunkova jede po prázdnu do Návsí kde naloží lidi a jede. "
Největší optimisté jsou konspirační teoretici. Oni totiž věří, že ten bo*del někdo řídí.
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost. Hanlonova břitva |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15234 Registrován: 12-2009 |
Nevím, jak by most v Jablunkově nahradil sjezd z obchvatu v Mostech. Jak jsem kdysi psal, ten u hranic opravdu chybí. Přitom nájezd tam je. A omezení provozu v létě (letos do září). Potom začne lepení děr v zimní sezóně. Opravdu každoroční kolorit. Oprava mostu v J. paradoxně pomohla místním. Nejsou zácpy z důvodu objíždění obchvatu. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15235 Registrován: 12-2009 |
Většinou stojí pod krytím nástupiště. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6578 Registrován: 6-2008 |
Ohl : Myšleno celkově ohledně Jablunkovska. Sjezdy by obecně ulevily v obcích. Pezos : Pokud někoho vysazuje po staré trase a zase po dohodě nabírá byť nesmí. Pojede přes Bocánky. Šoféři to neřeší. Snad jen když je někde problém. A dle slov se zařídili po svém pro své. Za což jednoznačně chválím. U nás by to asi neprošlo. Tam to zatím jde... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6580 Registrován: 6-2008 |
Včera v Bocanovicích návod na Validátoru z obou stran. Bus 781 nyní jezdí kolem zastávky Bocanovice. V Těšíně před nádražím hotovo i namalováno. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2319 Registrován: 12-2007 |
V Těšíně před nádražím hotovo i namalováno. A nadále to vyvolává minimálně smíšené pocity... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2320 Registrován: 12-2007 |
Dnes jsem obdržel jedno krásné video, které v době, kdy vzniklo proletělo éterem zřejmě příliš rychle a patřičně nepropagováno a tudíž téměř nepovšimnuto (TV Barrandov není Nova a Facebook nebyl co dnes). Píše se rok 2015 a do Bystřice dorazí televizní štáb aby ukázal zdejší klenot - "přinádražku" Špilerboudu. A tak co neobjevili na známých stránkách Vágus, se dočkalo nesmrtelnosti v televizním zpravodajství (12 minuta). I nadále se zde téměř nic nezměnilo. Snad jen několik štamgastů už zde nedorazí, další noví je ale nahrazují a přibyla třeba nástěnka s fotkami zdejší široké plejády věrného osazenstva tohoto důležitého místa obce (vedle dvou kostelů, cukrárny a výkupu železa). Jen pro zajímavost uvedu, že i Bystřice měla kdysi svůj malý výčep přímo v nádražní budově. Dnes máme na nádraží nově nájemce v podobě Kebabu. Klasická nádražka ale stále obývá například prostor stanice Návsí a díky otevírací době od brzkého rána až do jedné hodiny po půlnoci může směle konkurovat o zápis do Gorolské knihy zázraků. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 122 Registrován: 4-2018 |
Martinostruszka: "... . Jen pro zajímavost uvedu, že i Bystřice měla kdysi svůj malý výčep přímo v nádražní budově. ... ." Zdravím, ten výčep býval kdepak a v jakém časovém rozmezí ... ? Jestli už za první republiky, tak to měli pánové Hlawa a Sikora coby případní štamgasti asi solidní bydlení. Jen doplním, že cimra č.1 a kabinet č.1 pod ní byly nedávno odbourány. Připravuje se zřejmě poslední klubová modulová stanice (TT) a tak se špekulovalo o její alespoň vzdálené předloze. Nakonec tedy zvítězila myšlenka něčeho od Olzy. Název Bystřice byl zvolen samozřejmě náhodně s tím, že skutečná stanice ve stavu před zdvojkolejněním KBD je opravdu jen silně motivační předlohou. I v Bystřici totiž bylo uspořádáno kolejiště tak, že se vjíždělo do odbočky a odjíždělo přímo. A takové řešení je pro modulovou stanici tak trošku neštěstím. K budově i kolejišti již nějaké materiály k dispozici jsou a když vydrží i kolegovo laserovo-papírové nadšení pro věc, půjde asi o první modulářský počin i s originálními strážními domky KBD. Mohlo by se najít i místo pro upravený (pouze jednokolejný) model objektu výtopny z Návsí (station Jablunkau) i tamní vodárnu. Tak uvidíme, jak se bude dařit. David (Příspěvek byl editován uživatelem Davca.) |
Pezos
|
|
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2709 Registrován: 4-2014 |
Rumek: Teď jsou tam týden celonoční výluky, takže prostor by možná byl. Jen jestli je i chuť."Něco se nepovedlo, tak se jezdí max. 10 km/h. Díky jednokolejnému provozu není časový prostor na pořádnou opravu, tak pro zachování provozu buďme rádi i za tu desítku..."
Největší optimisté jsou konspirační teoretici. Oni totiž věří, že ten bo*del někdo řídí.
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost. Hanlonova břitva |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15247 Registrován: 12-2009 |
Špilerboudu To je filiálka této, Špilerbudy že ? |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 17498 Registrován: 11-2002 |
Teď jsem to čistě ze zvědavosti sledoval jak "krásně nalákaly" dráhy další zákazníky - Os 2829 vyjel z OKu s víceméně průměrným zpožděním pro cokoli, tedy +7min. Což by až tak nevadilo, kdyby mu vzápětí nezačal na záda dýchat cca +30min zpožděný RJ 1011, kterému šel v Havru 2829 stranou a RJ jej předjel. Takže z Havru Os 2829 hezkých +16 a já byl zvědav, jak to dopadne s přípojem v podobě Os 2951. Ten měl v tu dobu z Karviné +11, z Choěbuze jel jako první v 19.24, Os 2829 na blok za ním v 19.26. Co myslíte, jak to dopadlo v Těšíně? Ano, nečekalo se. Os 2951 odjel 19.28, Os 2829 přijel 19.30. Někdo by možná řekl že za to může žlutý, bo tu cca půlhodinu si vezl už z Prahy, ale nepočkat 2-3 minuty (oba vlaky mají stejný peron), když už stejně ta 2951 měla zpoždění, to je prasárna nejvyššího kalibru. Tohle se dráze fakt nepovedlo a někdo by zasloužil kopnout do... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6586 Registrován: 6-2008 |
Jena : No jo no. Teď to tady tak nějakou dobu se zpožděním bohužel prostě bude. No to co popisuješ je samozřejmě velmi smutné a odrazující od ježdění vlakem. Přestup S9 S1 ve Svinově. Jezdím v době R27 když jede. Přestup S9 S6 v Kunčicích. Z do centra. Jen v X když půlhodina. Přestup S9 S2 v Těšíně. Stupňuje se Tebou popisované. Přestup S9/S2 S7 v Těšíně. Jak kdy. Atd. Jak s tím naložit když budou probíhat přestavby tratí a uzlu Ostrava? Těžko říct. Jakékoliv řešení stojí samozřejmě nemalé peníze. V Kunčicích by asi pomohla 814 v určitých dobách jako pendl. Pokud jede S6 včas. Ať tam nečeká třeba 15 minut a podobně. S2 by zase při zpoždění mohla zejména v X točit v Návsí. Nedávno při mimořádnosti v Ově a zpožděním cca 45 minut tak bylo. S9 S1 ve Svinově asi řešit ani nelze. Než R27 kdo může. Něco ze včerejšího Havířova. Podjezd na Šumbark a jeho obnova/sanace. Podchod na Šumbark pod posledními dvěma kolejemi začíná mít obrysy. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2325 Registrován: 12-2007 |
Při tom lamentování nad každodenními problémy při cestování veřejnou dopravou, musím vzpomenout na mojí tetu, která dnes odcestovala na věčnost. Když venku nepadaly trakaře, měli jste jistotu, že ji někde od Karviné po Mosty potkáte. A i já samotný jsem se někdy podivoval, na jakém že to nečekaném místě jsme se potkali. Byla to velká odbornice na veřejnou dopravu! Ona totiž měla systém! Vždy mi po našemu říkala: "Marcin jo jadym dycki tam, kaj w tyn czas coszikej jedzie", neboli v překladu "Martine, já jedu vždycky tam, kde v tu dobu něco jede". Kurňa to je ono... A tak doufám, že i nahoře bude školit ty ufňukance, jak se jezdí u nás v Goroliji. Když vyjedou rosničky, bude hezky. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15254 Registrován: 12-2009 |
nečekalo se. čekalo tady to vyšlo na přestup i od Karviné do Havířova |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6587 Registrován: 6-2008 |
Ohl : Ještě že občas je svět ještě v pořádku Škoda že tomu tak nebylo třeba na našich společných cestách A že ti kteří se pohybují zejména po 323 ale i 321 vědí o tom své... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15257 Registrován: 12-2009 |
To se nedivím, že za kopcem trhají rekordy v obsazenosti vlaků, když začátky výletu začínají slovy Naši túru začínáme na nádraží Ustroń Zdrój. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15258 Registrován: 12-2009 |
že tomu tak nebylo Jaký byl problém naposled? Vždyť i ty busy v Dvorcích navazovaly. |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 6589 Registrován: 6-2008 |
Ohl : No ve Dvorcích busy navazovaly a šoféři to mají v oku. Ale už jen tvůj návrh zahájení výletu by znamenal konec ve Svinově. Bylo třeba jet v době kdy jede R27 a raději počkat v OP. Prostě tu tak nějakou bude a vlastně už nějaký ten rok je. I když odmyslím skokany a podobně nešťastné záležitosti a okolnosti. Jednou to ujede v Kunčicích či Svinově nebo na druhé straně v Těšíně. Nebo se trefíš do pauzy a nepřípoje jaký my z 323 na 322 atd atd. Na busy spoleh je snad z 99,9%. Na vlaky nikoliv. Musíš počítat z rezervou. Opravuje se to je jasné. Ale třeba to co popsal Jena? není to normální... |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 3749 Registrován: 2-2007 |
Pezos: Teď jsou tam týden celonoční výluky, takže prostor by možná byl. Jen jestli je i chuť. Celonoční výluky to nejsou, jen pár hodinové přerušení, noční rychlíky jezdí bez omezení.... Mostek není stabilní, tam to za takového malého omezení není jak opravit. Ale základy pro první kolej už začínají být z poctivého materiálu, tak snad už to omezení nebude tak dlouho trvat, když tu díru zasypou |
Pezos
|
|
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 2710 Registrován: 4-2014 |
Aby toho nebylo málo, někdy poslední dobou přibyla nová třicítka od "medvěďáku" až po Svrčinovec zastávku (něco přes kilometr) (Příspěvek byl editován uživatelem pezos.)
Největší optimisté jsou konspirační teoretici. Oni totiž věří, že ten bo*del někdo řídí.
Nehledejte zlý úmysl tam, kde je dostatečným vysvětlením hloupost. Hanlonova břitva |
Registrovaný uživatel Číslo příspěvku: 15259 Registrován: 12-2009 |
návrh zahájení výletu by znamenal konec ve Svinově. Po 320 to problém nebyl. V té době byla jednokolejka od Bartovic do Těšína. Každopádně to vypadá i podbité v oblasti obou Suchých. --------- Přípravy na tur. sezónu vrcholí, v Hrádku nová vyhlídková pergola na peřeje, od vlaku jen trochu dál než na ty na Ostravici... Tam ale není hospůdka. Ovšem o pár km dál na stejné řece to rozjeli ve velkém. Tady https://www.istebna.org/hotel/o-nas roste venkovní bazén vedle aquaparku a na jedné půlce sjezdovky taky něco kutí. O pár set metrů dál stavba downhill tratě a asi nového hotelu v údolí. Nahoře u hotelu také probíhá nějaká stavba Takže v Beskydech další i v létě využitelná lanovka. Do těch míst ale jen na kole nebo pěšky. A samozřejmě autem. Od nás tam nic nejede, po skončení linky Ostrava - Wisła. Ve srovnání s propojením na Německo děs... (Příspěvek byl editován uživatelem ohl.) |