Diskuse » Archiv 2017 » Železnice » JHMD (Jindřichohradecké místní dráhy) a Osoblažka » Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 15. 06. 2017 předcházející | další

Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 15. 06. 2017

dolů
   autor příspěvek
Sobota, 06. května 2017 - 19:56:18  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1728
Registrován: 10-2007
Nádraží Třemešná ve Slezsku dnes krátce po poledni.
Albert
Pondělí, 08. května 2017 - 18:28:59  
Neregistrovaný host
109.80.75.176
Článek o parním vlaku v Osoblaze:
https://www.novinky.cz/cestovani/437175-plnou-parou-vpred-uzkokol ejka-na-osoblazsku-zahajila-sezonu.html
Pondělí, 08. května 2017 - 18:36:09  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2266
Registrován: 12-2007
T47.007 - Lovětín - 6.5.2017

[jidlo] <font color="ff0000">T47.011 - 705.911-6</font><font color="000000">[fotic]</font>
[sad] Chválkov 30.srpen 2016 [smrt]
Pondělí, 08. května 2017 - 19:19:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 778
Registrován: 2-2009
Tinhi: taky přidám pár snímků z "vrakoviště" ta 007 vypadá hrozně a 006 na tom časem nebude o nic líp [ko]


Tatranka
Pondělí, 08. května 2017 - 21:27:49  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 975
Registrován: 9-2011
Za všetko môže... Copyright je z tesne vedľajšieho vlákna. [kladivo]

holá fakta

Úterý, 02. května 2017 - 14:02:27

Neregistrovaný host
93.91.49.5
dv.r, E499001: naprosto souhlasím s oběma příspěvky. [ok]
Hrabeho příspěvek 448 uvádí na konci: až po jižní Čechy ... - Tím má na mysli zřejmě JHMD.

V Jindřichově Hradci probíhal stejný případ. "Odborník zavrtaný do problému v dílně...s nadstandartním osobním nasazením...dělal práci pro laika často nepřitažlivou a nepochopitelnou... - příživník navazoval společenské kontakty a svojí "výřečností a přesvědčivostí si vybudoval pozici toho pravého a nepostradatelného vůdce i spasitele".
Založil společnost Jindřichohradecké úzkokolejky s r. o., která skončila v konkurzu, členské podíly se rozplynuly neznámo kde a jednoho člena dokonce navštívil exekutor.
Originální vozidla začal prodávat nebo likvidovat a nahrazoval je méně vhodnými, zakoupenými za statisíce z ciziny.

V roce 2007 začaly docházet peníze, část vozidel nezaplatil a musel prodat tři osobní vozy do Rumunska.
http://www.k-report.net/discus/archiv2010/28/121-archiv-36.html - 8.11.2010 – 19.29.06
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=499062.jpg&httpref =/
V roce 2009 si musel vzít u ČSOB úvěr 4,9 mil. Kč (ručení=zástava nemovitostí).
jhmd.cz/storage/files/165/Vyrocni-zprava-JHMD-1.1.2012-30.6.2013. pdf
- str. 5 – dolní tabulka.
Nakonec v roce 2012 přestal u JHMD pracovat (nebyl odejit, jak se píše) a vzniklé problémy zdědil jeho následník - tzv. "Čejen, Čujánek, Kafánek, křivák, gauner apod.",který je musí řešit.
Dřívější "spasitel" nyní nejen svou mediální kampaní JHMD škodí.

Tím je řečeno vše...
Úterý, 09. května 2017 - 01:37:38  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3745
Registrován: 7-2011
Nějaký Čajánkovic PR, nebo co. Měls to ignorovat, jako všichni ostatní...
Stara budova JHMD
Úterý, 09. května 2017 - 07:51:57  
Neregistrovaný host
141.0.15.44
Tatranka ma sleha hodne kvalitni matros! :-D
Úterý, 09. května 2017 - 08:22:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6133
Registrován: 5-2002
a vzniklé problémy zdědil jeho následník - tzv. "Čejen, Čujánek, Kafánek, křivák, gauner apod.",který je musí řešit.

Hašiš bedny třeba, jojo... [happy]
Tatranka
Úterý, 09. května 2017 - 09:35:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 977
Registrován: 9-2011
Nick "holá fakta" ten "výblitek" myslel samozrejme absolútne vážne a cielene. Z mojej strany ide o sarkazmus na margo fotiek nad tým...[happy]
Majkl007
Úterý, 09. května 2017 - 19:20:06  
Neregistrovaný host
78.102.91.56
Vždycky se najde někdo, kdo potřebuje ohýbat realitu tak, jak mu to vyhovuje. Důvody k tomu bývají různé, většinou však osobní. A vždycky se také najdou lidé, kteří mu to uvěří. Kdyby ne, bylo by to ohýbání zbytečné... [wink]
Středa, 10. května 2017 - 00:03:22  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1494
Registrován: 10-2005
Existují někde pozůstatky původního vedení tratě (228) v úseku Nekrasín - Žďár u Kamenice nad Lipou?
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 10. května 2017 - 04:46:08  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5
Registrován: 9-2016
Kamenný most u Nekrasína v sousedství hlavní silnice, na půl cesty mezi parkovištěm a novým mostem, naproti solární elektrárně. Další kamenný most s kusem náspu je západně od Žďáru, ale tam jsem ještě nebyl.
Středa, 10. května 2017 - 11:02:02  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3197
Registrován: 11-2008
Kolik je k dispozici Lv na Osoblažce ? Vypadá, že jen jedna. A poruchovost koukám dost veliká. V současné době zase už nějaký ten den se nejezdí.
Středa, 10. května 2017 - 14:09:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1496
Registrován: 10-2005
Tompe: Děkuji. První jsem na mapě objevil, ale ten druhý ne. Víc se nedochovalo?
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 10. května 2017 - 21:20:08  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 34
Registrován: 10-2014
Nevím jestli je to ten kus tratě s mustkem,ale u Ždáru je násep.Dobře viditelný ze silnice,ale opravdu nevím jestli to neni to druhé foto???
Středa, 10. května 2017 - 22:01:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 780
Registrován: 2-2009
Mostek u Nekrasína opuštěn v roce 1989 při stavbě obchvatu Nové Včelnice viditelný ze silnice. Foto z dubna 2011, kdy byly kolem mostku vykáceny náletové dřeviny. Tenkrát tu snad měli vybudovat malý rybník, ale z nápadu sešlo a dneska je to tu opět zarostlé...


Mostek u Žďáru opuštěn o dva roky později v roce 1991 při pokračování obchvatu Včelnice a Žďáru směrem na Vodnou. Fotky jsou staré 12 let (květen 2005) ale asi se toho tolik nezměnilo, maximálně povyrostly nálety na náspu a kolem propustku...

Středa, 10. května 2017 - 23:03:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9006
Registrován: 5-2002
Takový obrázek z dovolené (NB asi 1995)

Středa, 10. května 2017 - 23:19:43  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1500
Registrován: 10-2005
Kadlos: Děkuji za fotky a popis. Jsem myslel, že to bylo zrušeno dřív.
Existují někde na netu fotky z provozu Tu na těch opuštěných místech? Jen tak pro zajímavost.
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 10. května 2017 - 23:49:01  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 35
Registrován: 10-2014
Nezměnilo se nic.Jen vegetace bujně povyrostla,ale tehdejší čsd se netrápila s uplným "vyzbíráním"drobného žel. materiálu.Loni jsem tam našel hřebíky,podkladnice,hraniční kameny.
Čtvrtek, 11. května 2017 - 08:31:53  
Neregistrovaný host
193.86.175.218
Osobně jsem tato místa neprocházel, ale ze zvědavosti: nekrasínský mostek jsem dohledal na Mapy.cz , v poli je ještě vidět, kudy trať vedla, ale zbytky náspu a další mostky u Žďáru se mi nalézti nepodařilo. Mohli byste mi prosím trochu upřesnit jejich polohu?
Čtvrtek, 11. května 2017 - 08:54:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7861
Registrován: 5-2002
Mapka pro orientační běh z poloviny 70. let:

http://mapy.orientacnisporty.cz/data/jpg/1802a.jpg

(Pro zajímavost - nebývalo zvykem a bylo tou dobou vojáky zakázané psát jména obcí na tyto mapy)
Čtvrtek, 11. května 2017 - 11:42:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 781
Registrován: 2-2009
Borovička: zajímavý úlovek[ok] spíš se ale divím že je na mapce zakreslená silnice kolem trati přes les mezi rodvínovskou a Lovětínskou hájovnou. Dneska slouží jako cyklostezka ale dřív plnila funkci pro vojenské účely a na civilních mapách nesměla být zakreslená [happy]
Jinak ještě jednu přeložku najdeme na obchvatu Kamenice - jedná se o zrušený oblouk a stavbu mostu přes obchvat v polovině devadesátých let.
Albert
Čtvrtek, 11. května 2017 - 12:14:36  
Neregistrovaný host
109.80.75.176
Vím, že ty historické letecké snímky z 50 let nejsou ideální, ale nepomohlo by porovnání snímků na kontaminaci?
M_g
Čtvrtek, 11. května 2017 - 12:29:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 807
Registrován: 6-2006
Kadlos: nejde o civilní mapu v pravém slova smyslu.
Pokud byl daný prostor povolen k mapování pro OB, tak muselo být zakresleno vše důležité pro orientaci.
Je dost možné, že se daná mapa musela po závodě odevzdat.
Čtvrtek, 11. května 2017 - 13:11:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7862
Registrován: 5-2002
M_g: V 70. letech spíše ne. Ale šlo zřejmě o nějakou akci vojska nebo Svazarmu, nikoliv svazu orientačního běhu. Partyzánská samopal je dodnes branný závod se střelbou, házením granátů atd.
Čtvrtek, 11. května 2017 - 14:45:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 7863
Registrován: 5-2002
M_g: Ještě k povolování map pro orientační běh do roku 1990. Mapa musela mít číslo schváleného požadavku vojáky v tiráži mapy, což tato mapa nemá. Tedy nebyla zřejmě v režimu povolení a tedy i obsah mapy nemusel splňovat požadavky map pro veřejné závody.
Čtvrtek, 11. května 2017 - 16:07:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1503
Registrován: 10-2005
dv.r.: O to bych taky rád poprosil [happy]

Borovička: Děkuji za mapu. Poblíž Lovětína je odbočka na trati směrem k Jarošovu. To byla známá vlečka?

Kadlos: Zase další přeložka? [happy] A z té něco zbylo?



Ještě bych se rád zeptal na Bohdalín. Kde byla zastávka s nákladištěm? Bohužel jsem nic nenašel ani na různých videích apod.
Punk's not dead! blesk happy
Čtvrtek, 11. května 2017 - 16:45:33  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 134
Registrován: 10-2013
Ross: Bohdalín byl zarostlý mladými smrky (2007). Původní manipulační kolej s výhybkami snesena. Zůstaly jen zbytky rampy, která se nacházela v dotyčné smrkové vegetaci. Jinak je to asi 3km od Chválkova - zastávky směrem do Jindř. Hradce.
Čtvrtek, 11. května 2017 - 16:57:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 782
Registrován: 2-2009
ještě jsem našel na prototypy.cz snímek TU47.005 ze zrušeného úseku u Žďáru z 80. let, vzadu je vidět onen propustek. Autor snímku je Václav Šafář

mapka staré a nové trati u Žďáru, proložení staré a nové ortofotomapy


Ross: tak přeložka to přímo není, jenom byl do trati vložen a zasazen most nad budoucím obchvatem, čímž došlo ke zrušení oblouku bylo to tady
a fotky z Bohdalína mám taky, večer něco pošlu
Albert
Čtvrtek, 11. května 2017 - 18:49:02  
Neregistrovaný host
109.80.75.176
Přeložky na trati J. Hradec - Obrataň

zdroj: Karel Just, Na úzkém rozchodu v Jindřichově Hradci a Gmündu, Vydavatelství dopravní literatury Ing. Luděk Čada, 2004

1) str. 153

úsek zastávka Nekrasín (km 10,606) - stanice Nová Včelnice (km 12,255)

přeložka z roku 1989 km 10,630 - 11,238 - z důvodu stavby nadjezdu přes novou slinici J. Hradec - Pelhřimov (délka přeložky 608 m, délka původní trati 690 m)

původní most přes potok a cestu, světlost 4 m v km 11,046
na přeložce v km 10,888 ocelový most, světlost 30 m (délka 33,5 m)
Albert
Čtvrtek, 11. května 2017 - 18:54:15  
Neregistrovaný host
109.80.75.176
2) str. 154

úsek stanice Nová Včelnice (km 12,255) - zastávka Žďár u Kamenice nad Lipou (km 15,850)

přeložka z roku 1991 km 12,760 - 15,650 - z důvodu odstranění dvojího křížení s novou silnicí J. Hradec - Pelhřimov (délka přeložky 1 553 m, délka původního úseku 1 890 m)

na přeložce v km 14,522 most s železobetonovými nosníky přesypaný zemním náspem pro trať a souběžnou silnici přes cestu a potok, světlost 10 m
Albert
Čtvrtek, 11. května 2017 - 18:58:05  
Neregistrovaný host
109.80.75.176
3) str. 160

úsek stanice Kamenice nad Lipou (km 20,265) - stanice Včelnička (km 23,567)

přeložka z roku 1993 km 20,754 - 20,880 - z důvodu stavby nadjezdu přes novou silnici J. Hradec - Pelhřimov (délka přeložky 320 m, délka původní trati 322m)

na přeložce v km 20,880 ocelový most, světlost 26,7 m, délka mostovky 29,7 m
Čtvrtek, 11. května 2017 - 20:04:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2269
Registrován: 12-2007
Dnešní podvečerní Bystřická.

[jidlo] <font color="ff0000">T47.011 - 705.911-6</font><font color="000000">[fotic]</font>
[sad] Chválkov 30.srpen 2016 [smrt]
Čtvrtek, 11. května 2017 - 21:39:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 783
Registrován: 2-2009
tak ještě ten Bohdalín, zastávka s nákladištěm zrušena v roce 1962 (v témže roce došlo k otevření nové zastávky Benešov nad Lipou) foto je ze srpna 2010, kdy byla rampa zbavena porostu


a ještě jedna srovnávačka, kterou jsem kdysi posílal na Zanikleobce.cz [happy]
Bohdalín 1906 a 2010

(Příspěvek byl editován uživatelem Kadlos.)
Pátek, 12. května 2017 - 14:10:19  
Neregistrovaný host
193.86.175.218
Děkuji za podrobné podklady. Večer si budu na Kontaminaci prolínat staré a nové mapy.
Sobota, 13. května 2017 - 23:54:54  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 784
Registrován: 2-2009
Ross: ještě dotaz ohledně vlečky z Lovětína na Hlubokodol - nedávno tu probíhala sálodlouhá diskuse na téma vlečky a uranových dolů v nedaleké Okrouhlé Radouni, můžete prohledat v historii vlákna, ale základní informace o vlečce jsem kdysi dával sem tak snad to bude stačit
Pondělí, 15. května 2017 - 16:38:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1508
Registrován: 10-2005
Kadlos: Děkuji za informace a fotky [happy]
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 17. května 2017 - 09:13:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 347
Registrován: 4-2006
Nějaké pozitivnější novinky z Osoblažky:

https://polar.cz/zpravy/bruntalsko/bruntal/11000008362/zahajeni-s ezony-na-osoblazske-uzkokolejce

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10122978233-udalosti-v-regi onech-ostrava/417231100030516-udalosti-v-regionech/obsah/544152-u zkokolejka

http://www.msk.cz/cz/verejnost/stoleti-pary-92181/

https://www.novinky.cz/cestovani/437175-plnou-parou-vpred-uzkokol ejka-na-osoblazsku-zahajila-sezonu.html

Jediným problémem k dořešení je pravidelný provoz, který všichni chtějí zachránit, ale cesta k tomu bude ještě dlouhá. Jinak ale panuje souhlas s provozováním dráhy skrze celé politické spektrum a kraj, mikroregiony i samotné obce podél dráhy vytrvale provozu fandí. Což také dokládá účast samotného hejtmana či starostů na Zahájení sezony nebo loga Mikroregionu Krnovsko a Osoblažsko na našich lokomotivách.

[vypravci]
Osoblažská úzkokolejka...Dráha sta oblouků [masinka]
www.osoblazsko.com
Středa, 17. května 2017 - 10:37:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 158
Registrován: 10-2013
777:
"Ross: ........Jinak je to asi 3km od Chválkova........"
Oprava zastávky viz výše: ....od Benešova nad Lipou.
Zapsal jsem to podle starého jízdního řádu...[crazy]
Hradec
Středa, 17. května 2017 - 14:42:06  
Neregistrovaný host
212.158.158.178
Jediným problémem k dořešení je pravidelný provoz, který všichni chtějí zachránit, ale cesta k tomu bude ještě dlouhá. Jinak ale panuje souhlas s provozováním dráhy skrze celé politické spektrum a kraj, mikroregiony i samotné obce podél dráhy vytrvale provozu fandí. Což také dokládá účast samotného hejtmana či starostů na Zahájení sezony nebo loga Mikroregionu Krnovsko a Osoblažsko na našich lokomotivách.

A jak je hejtman spokojen s pravidelným provozem ČD? Autobus to jistí? Tady měl kraj už dávno ČD dát jasné podmínky. Proč se neopravila druhá lokomotiva, která je jako záloha? A pravidelná doprava je tady za tohoto stavu neudržitelná a drahá.
Středa, 17. května 2017 - 16:31:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1512
Registrován: 10-2005
Dada: Skvělé odkazy. Sám jsem zvědavý, jestli se jim rekonstrukce nádražních budov povede.

Hradec: Souhlasím sváma. Navíc ČD má už snad jen jednu provozní Tu47 [angry]

Osoblažce by pomohl nový vozový park a slibované protažení do Polska. Bohužel to začlo plánovat až po roce 1989 a asi se ho nikdo z nás nedožije.
Ještě si vzpomínám, že asi u Bohušova má být kontejnerový terminál napojený na 760mm.
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 17. května 2017 - 18:59:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1064
Registrován: 2-2012
Kdyby někdo chtěl jít dělat průvodčího na JHMD [proud] odkaz
[masinka]753 301 [masinka] EDIT: Tak holka znova do služby [vypravci][ok]
Středa, 17. května 2017 - 21:50:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 348
Registrován: 4-2006
Hradec: Všichni vědí, že dnešní stav je trvale neudržitelný. V současné době se řeší jak dále s provozem nejen Osoblažky ale všech dalších tratích až skončí smlouva s ČD, což je zachvilku. ČD zřejmě budou dále pokračovat v provozu na tratích MSK ale je třeba ČD garantovat, že na těch tratích zůstane ČD. Vše musí projít schvalovacími procesy. Je to ještě dlouhá cesta. Nalézt vhodná vozidla na úzký rozchod je oříšek a do nekonečna se staré vozidla opravovat nemohou. Hledají se vhodná řešení.

Ross: Ano, už je provozní jen jedna motorová lokomotiva (Tu47.013). Protažení do Polska je hudba budoucnosti. Nejdříve je třeba stabilizovat Osoblažku jako celek.
Osoblažská úzkokolejka...Dráha sta oblouků [masinka]
www.osoblazsko.com
Středa, 17. května 2017 - 22:05:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1513
Registrován: 10-2005
Nejdříve je třeba stabilizovat Osoblažku jako celek.

Například?


Protažení do Polska je hudba budoucnosti.

Ono to je stále v plánu?
Punk's not dead! blesk happy
Středa, 17. května 2017 - 22:18:23  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 349
Registrován: 4-2006
Ross: Adaptace nádražních budov pro potřeby turistického ruchu (pořád jsou to ruiny a bude to ještě hodně práce), stabilizovat pravidelný provoz (to jsme tu řešili-dnešní situace trvale neudržitelná) a udržet v nějakém režimu turistický provoz, který je stále postaven na nadšenectví a dobrovolnictví.

Plány jsou. Připravujeme hlubší spolupráci se sdružením nadšenců z Raclawic a větší provázání Pikniku Kolejowego s Osoblažkou a například propagace prodloužení trati s možností vypracování podrobnějších plánů než jsou studie nadšenců. V blízké budoucnosti určitě ne ale plány by neměli zapadnout.
Osoblažská úzkokolejka...Dráha sta oblouků [masinka]
www.osoblazsko.com
Neděle, 21. května 2017 - 10:48:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3907
Registrován: 12-2007
Páteční Os 203 [fotic]


Punk´s not Dead [happy]

Don´t worry be punk
Neděle, 21. května 2017 - 13:12:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1516
Registrován: 10-2005
Lukyy: Skvělý flek. Kde přibližně je tento flek?
Punk's not dead! blesk happy
Neděle, 21. května 2017 - 18:44:50  
Neregistrovaný host
109.81.210.15
dobrý den koukám že JHMD spěje k zániku Tu 47 s 12V170DR není už žádne v provozu když nepočítam Tu 47 021 v Rusku zbylí slouží zdroj nahradních dílu k reko Teučkám,U37 už má opravený kompresor a na opravu kotle polky nemají peníze je pouze zaplacená část,tak že usuzuji že za byvalého maitele JHMD bylo v lepší kondici vše fungovalo a bylo provozní,teť budou mít jednu provozni parní lokomotivu U37 ale ta už taky není v nejlepší kondici co jsem se dozvěděl tak že to vypadá že časem budem se koukat jak zarustaji koleje plevelem protože nebudou mít sničím jezdit jeto velka škoda tak krásné úzkokolejky
Neděle, 21. května 2017 - 18:52:18  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3910
Registrován: 12-2007
Ross: Díky. Je to přímo zde [happy]
Punk´s not Dead [happy]

Don´t worry be punk
Neděle, 21. května 2017 - 22:12:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 36
Registrován: 10-2014
zilvar5:A co ponorky???na ty nelze zapomínat.Jak říká sám velký Mao.Je to budoucnost uzkokolejek a moderní dopravní prostředek 21. století.
Jen neřekl kde.
Neděle, 28. května 2017 - 11:02:14  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1765
Registrován: 4-2011
Dobra zprava, Resica patrne o prazdninach vyjede. Pojezd hotov, zbyva kompresor. Vcera para narvana, ranni osobak tez, 3xBalm + velka zetka.
PepaN
Neděle, 28. května 2017 - 11:19:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 744
Registrován: 1-2012
Výborně, to rád slyším [happy]
Sobota, 03. června 2017 - 10:59:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1766
Registrován: 4-2011
PepaN, coz para, tam minuly tyden sedeli lidi v bufetaku i na bednach od piva, jak bylo narvano. Zato cestujici od Kamenice, co prijeli Ponorkou, ti spokojeni moc nebyli, jejich hodnoceni cesty se ani slusne reprodukovat neda. Jen to, ze tu byli naposled.
Neděle, 04. června 2017 - 20:44:52  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 350
Registrován: 4-2006
Pár fotografií ze sobotního vlaku s loupežníkem Hotzenplotzem, který parní vlak přepadl [happy]




Osoblaha znamená v němčině Hotzenplotz [happy]
Osoblažská úzkokolejka...Dráha sta oblouků [masinka]
www.osoblazsko.com
PepaN
Úterý, 06. června 2017 - 08:13:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 745
Registrován: 1-2012
Já sem vnesu trochu konspiračních teorií [biggrin] Na novém plákátku už není logo JHMD, ale "Úzkokolejky Jindřichův Hradec". Že by roztrhnutí firmy na infrastrukturu a dopravce byl za dveřmi?


Středa, 07. června 2017 - 05:41:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3834
Registrován: 7-2011
Buď, anebo nějakej tuleň na odklánění. Naoko to pořádá nějaká jiná firma, aby penízky zůstaly v jiným pytlíčku.
Mladějov
Středa, 07. června 2017 - 15:49:00  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 10412
Registrován: 3-2007
Tak šly zde debaty o tom, že se oddělí parní vlaky do extra firmy (jestli se tak opravdu stalo, jsem nehledal).
Úterý, 13. června 2017 - 19:49:18  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 150
Registrován: 12-2008
Osoblažsko 2. června 2017

Dovolil bych si trochu vytapetovat z tohoto opomíjeného kraje z mého posledního výletu za pravidly.





Čtvrtek, 15. června 2017 - 15:42:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1244
Registrován: 7-2010
Vvěděl by někdo, zda jezdí v pracovní dny nějaký osobák na Obrataňskou v klasice? Zejména ráno ve špičce doufám aspoň jeden z Os 200/202/204 takto pojede [fotic] Jde mi o zítřejší den, pokud by někdo znal správkový stav Hašišbeden, budu rád.
Pan Modrý
Čtvrtek, 15. června 2017 - 16:52:04  
Neregistrovaný host
178.23.219.11
Vlak 202 jezdí z Kamenice pravideleně Tu s Balmem.