Diskuse » Archiv 2017 » Železnice » JHMD (Jindřichohradecké místní dráhy) a Osoblažka » Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 18. 10. 2017 předcházející | další

Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 18. 10. 2017

dolů
   autor příspěvek
Pondělí, 02. října 2017 - 17:28:28  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 44
Registrován: 10-2014
Teď se teprv ukáže v plné nahotě co je jabloneckej Borec zač.Ono lhát a opíjet rohlíkem do nekonečna nejde.A kdyby dostal jednu vyjímku tak druhou už těžko okecá.Astronomicke dluhy nejde taky do nekonečna přehlížet.
Pondělí, 02. října 2017 - 18:28:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 11
Registrován: 8-2017
Dám Vám s dovolením jednu kontrolní otázku:"jestli-pak víte,co má pro podnikavce na dráze největší cenu"?Prozradím Vám to a dokonce úplně zadarmo.Pokud si snad někdo myslíte,že výrazně zbohatnete za prostředky na dopravní obslužnost objednanou krajem,tak jste na velikém omylu! Handrkovat se s krajem o stokorunovou částku na vlakový km je skoro směšné!TO je pro podnikavce jenom malé kapesné.
Důležité je vlastnit to,po čem ty vlaky jezdí, tzn.drážní těleso a pak už se dostanete do jiné dimenze.A tím je obrovský a nevyčerpatelný státní cecek, který se zabývá dopravní infrastrukturou.
Peníze,které se dají šikovně z tohoto fondu vyčerpat,jsou pro normálního člověka nepředstavitelné.Je to takový Klondike.
Stačí jen vlastnit rozsáhlou traťovku,vědět co má dělat a pak to správně napsat.Kontrola je velmi obtížná a také se to asi moc kontrolovat nedá.O to více mě zaráží fakt,že jistí lidé na jisté dráze, ačkoli toho uměli dobře využívat,projebali,co se projebat dalo!
Pondělí, 02. října 2017 - 18:54:12  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 45
Registrován: 10-2014
To je svatá pravda.Dojit stát s fondu SFDI,to je ten zlatej důl.
Pondělí, 02. října 2017 - 18:59:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1517
Registrován: 1-2005
Jenže JHMD narozdíl od nějaký ČHŽ není jen o párách ale i normální dopravě. O tom si ČHŽ nechává jen zdát.

Normální dopravou míníte NAD, protože nemáte papíry na dráhu?

Jinak je bohužel vidět, že tématu nerozumíte. Co by Aleš Bílek dal za závazek a financování infrastruktury ze SFDI...
Pondělí, 02. října 2017 - 20:18:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1311
Registrován: 5-2007
Jsou v pohodě, osvědčení dostanou v řádu hodin a ideálním případě už zítra jezdí, říká p. Čajánek [kecal] [talker]...chybí přece jen nějaké doplnění pár papírů pro DÚ, prý se zpřísnily nějaké předpisy, což je naprosto v pořádku.
https://www.novinky.cz/ekonomika/450747-jindrichohradecke-mistni- drahy-nemaji-osvedceni-o-bezpecnosti-a-prerusi-provoz.html
Pondělí, 02. října 2017 - 21:25:03  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 808
Registrován: 2-2009
tak to aby si přichvátli [lol]
http://www.obcasnik.eu/uzkokolejka-zastavila-vlakovy-provoz-vysoc ina-nebude-mit-trpelivost/
PepaN
Pondělí, 02. října 2017 - 23:42:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 761
Registrován: 1-2012
Tak solární barone. Končíme. Dobře Ti tak.
Úterý, 03. října 2017 - 00:58:26  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 12
Registrován: 8-2017
PepaN:
"Tak solární barone. Končíme. Dobře Ti tak."
Nevěř tomu!!!Od takového "lizu" se jen tak neodchází.
Úterý, 03. října 2017 - 01:03:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 13
Registrován: 8-2017
Jarda_krapas:
"Jsou v pohodě, osvědčení dostanou v řádu hodin a ideálním případě už zítra jezdí, říká p. Čajánek [kecal] [talker]...chybí přece jen nějaké doplnění pár papírů pro DÚ, prý se zpřísnily nějaké předpisy, což je naprosto v pořádku.
"
Znáš vesničku střediskovou?....... "má pravdu,předsedo"......bohužel!
Úterý, 03. října 2017 - 01:18:51  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 14
Registrován: 8-2017
To je fakt moc hezký.Tiskový mluvka místních drah označil na stránkách JHMD tento kolaps jako VÝLUKU.Chudák.Asi mu Borec neřekl o co kráčí.
Úterý, 03. října 2017 - 08:16:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3078
Registrován: 5-2002
Tak hlavně ať ten stav není dočasný....
Úterý, 03. října 2017 - 08:37:20  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 145
Registrován: 7-2017
Pavel_reiser:
"Tak hlavně ať ten stav není dočasný...."

Pro ty, kdo to nezažili: Původně byl za jednotku dočasnosti považován 1 furt [biggrin] Dalším vývojem se však prokázalo, že to je časový interval dlouhý necelých 23 let... (přesně: 21. 08. 1968 - 27. 06. 1991)
Úterý, 03. října 2017 - 08:49:40  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 36
Registrován: 8-2017
z článku » V takovém případě by kraj Vysočina měl připravené vlastní náhradní řešení zabezpečení provozu. «

Tak hlavně ať si v počátku příprav zjistí kapacity autobusových dopravců, dneska už to není taková sranda jak to bývávalo. Ale třeba u ČSAD JH nebo Comettu není takový problém s řidičema jako jinde.
Cogwheel
Úterý, 03. října 2017 - 09:07:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 5037
Registrován: 1-2012
Pověstné "Boblickbusy" jsou přeci vždy v pohotovosti nahradit osobní dopravu na jakékoli železnici. (spíše černý humor) [sad]
Úterý, 03. října 2017 - 09:09:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 9152
Registrován: 12-2009
kolaps jako VÝLUKU
Ona tam ale opravdu je, akorát nevím, zda i na splítce.
Pokud si stačí vyřídit papíry do skončení výluk, tak si problémů JHMD cestující ani nemusí všimnout.

http://old.cd.cz/omezeniprovozu/vyluka.php?id=3441&ido=0&datum=3. 10.2017
Stanice J.H. vypadá jako autobusové nádraží tak jako tak.
http://provoz.szdc.cz/tabule/StationDetail.aspx?lang=cs&id=547436 2&t=2 [proud]
Úterý, 03. října 2017 - 10:09:43  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 46
Registrován: 10-2014
Nevím čemu se radní z Vysočiny diví.Borec nikdy nic neřekl dopředu a jakákoliv komunikace s ním je problém už od firemního převratu.
Úterý, 03. října 2017 - 11:01:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1519
Registrován: 1-2005
http://zdopravy.cz/jhmd-maji-zpet-osvedceni-o-bezpecnosti-vlaky-m ohou-jezdit-na-dalsi-papir-cekaji-2476/
Úterý, 03. října 2017 - 11:20:36  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1121
Registrován: 6-2016
Koukal jsem na https://www.ducr.cz/cs/ a nic tam není. Nejsem odborník, takže se ptám znalých - bude to v sekci https://www.ducr.cz/cs/uredni-deska uveřejněno?
Úterý, 03. října 2017 - 11:39:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 92
Registrován: 7-2017
Tak už JHMD zase jezdí.

http://jhmd.cz/aktuality/ukonceni-nahradni-prepravy
Úterý, 03. října 2017 - 12:30:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 935
Registrován: 9-2011
Mezitím na "Osoblažce":

Trať 298 Třemešná ve Slezsku - Osoblaha (a zpět)
Úsek: Třemešná ve Slezsku - Osoblaha

Počátek: 03.10.2017 09:41
Plánovaný konec: 04.10.2017 13:00
Příčina: porucha vozidla

Opatření v regionální dopravě:
Mezi stanicemi Třemešná ve Slezsku - Osoblaha zavedena náhradní autobusová doprava.
Úterý, 03. října 2017 - 13:21:13  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1313
Registrován: 5-2007
U37 002: Znáte Tři veterány???
"...nekecal.." [lol]
https://budejovice.idnes.cz/jindrichohradecke-mistni-drahy-provoz -preruseny-osvedceni-bezpecnost-1ng-/budejovice-zpravy.aspx?c=A17 1003_085510_budejovice-zpravy_khr [vypravci]
Rambuteau
Úterý, 03. října 2017 - 14:40:06  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 403
Registrován: 9-2006

By mě opravdu zajímalo, jak to, že když něco takového propadne to jde jen tak "doplnit" a jede se dál. Bych čekal, že po propadnutí povolení se musí celá úřední mašinérie rozjet od nuly.
Středa, 04. října 2017 - 07:55:18  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 15
Registrován: 8-2017
Řekla bych,že na úzkokolejce něco smrdí.Během 2 měsíců odchází z firmy další 4 strojvedoucí.Je to platem,nebo je v tom něco jiného?
PepaN
Středa, 04. října 2017 - 09:18:59  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 762
Registrován: 1-2012
Platem asi ne. Kdo tam jezdil, tak s tím stejně počítal. Tohle bude nejspíše atmosférou...
Středa, 04. října 2017 - 18:17:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1135
Registrován: 4-2009
PepaN: to by od ČD ČDC SŽDC ZSSK ZSCS ... museli všichni zdrhnout už dávno :-)
PepaN
Čtvrtek, 05. října 2017 - 09:13:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 763
Registrován: 1-2012
Jsem u ČD 7 let (nekolik středisek a dvě pozice) a nepociťuju nic, co by jinde nebylo [happy] dělat ale za to, co na JHMD a k tomu se ještě nechat je*at, to bych taky nedal...
Čtvrtek, 05. října 2017 - 19:33:46  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2285
Registrován: 12-2007
O tomto víkendu by měl opět jezdit loďovlak JHMD mezi stanicemi Jindřiš a Malý Ratmírov.
V sobotu odjezdy z Jindřiše: 13:15, 14:10, 15:00, 16:00 hodin,
v sobotu příjezd do M.Ratm.: 13:39, 14:24, 15:14, 16:14 hodin,
v neděli odjezdy z Jindřiše: 12:00, 13:30 hodin,
v neděli příjezd do M.Ratm.: 12:19, 13:44 hodin.

Bude se zde konat akce ČESKÝ POHÁR VODÁKŮ, HAMERSKÝ POTOK, 57. ročník.
Více informací zde: http://www.hthsystem.cz/hamerak/
[jidlo] <font color="ff0000">T47.011 - 705.911-6</font><font color="000000">[fotic]</font>
[sad] Chválkov 30.srpen 2016 [smrt]
Pátek, 06. října 2017 - 11:45:44  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6884
Registrován: 1-2007
Jihočeši chystají vytýkací dopis pro úzkokolejku, znovu hrozí náhradní autobusový provoz

Btw, když o tom mluvíte, tušíte, kolik tak mají fírové na JHMD orientačně?
Pátek, 06. října 2017 - 21:44:41  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1772
Registrován: 4-2011
Cetl jsem. Byvaly sef odboru je ovsem v platove otazce opravdu mimo. To srovnani s prodsvackou, no ... jizni Cechy jsou trochu jinde. 100/Hod uz je tu slusna mzda, u ing. Tepleho dokonce super mzda.
Sobota, 07. října 2017 - 03:41:25  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 153
Registrován: 7-2017
Turista_762:
"100/Hod uz je tu slusna mzda, u ing. Tepleho dokonce super mzda."

Mají to, co si dokážou vyjednat. (Nebo vystávkovat.) To ovšem v tomto systému platí zcela obecně.
Sobota, 07. října 2017 - 16:45:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2286
Registrován: 12-2007
Dnešní loďovlak (T47.005+T47.015) a osobní vlak 271 (T47.018) z Nové Bystřice.


[jidlo] <font color="ff0000">T47.011 - 705.911-6</font><font color="000000">[fotic]</font>
[sad] Chválkov 30.srpen 2016 [smrt]
Čtvrtek, 12. října 2017 - 09:28:10  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 16
Registrován: 8-2017
Od příštího týdne přechází JHMD ke staronovému organizování drážního provozu dle předpisu D3.Po 20 letech bude tedy opět řídit provoz dirigující dispečer SŽDC.Při denní směně budou sloužit v dopravní kanceláři stanice Jindřichův Hradec 2 výpravčí,noční bude obsazena 1 výpravčím s oběma funkcemi.Změna nastává z důvodu loňské nehody na Chválkově a má přispět k větší bezpečnosti při organizování drážní dopravy.
Haschischschachtel
Čtvrtek, 12. října 2017 - 11:48:57  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 50
Registrován: 7-2015
Zbytečné zdražení provozu...
Pružinskij
Čtvrtek, 12. října 2017 - 13:45:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1907
Registrován: 4-2015
Takže poslední dirigent non - SŽDC je v Oloví?
West code was broken.

Čtvrtek, 12. října 2017 - 15:46:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3
Registrován: 7-2017
Ještě Petrov nad Desnou (SART).
Čtvrtek, 12. října 2017 - 16:32:45  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 585
Registrován: 1-2013
Zbytečné zdražení provozu...

Organizování drážní dopravy v souladu s ustanovením § 19 odst. 2 Dopravníhho řádu drah: "...vlaková doprava je ... řízena z jednoho místa a doprovod vlaku se ve stanovených dopravnách dorozumívá s osobou řídící drážní dopravu."
Haschischschachtel
Čtvrtek, 12. října 2017 - 19:31:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 51
Registrován: 7-2015
Jo, jenže zatímco dříve si provoz organizovali mezi sebou, tak nyní se bude platit zbytečný výpravčí navíc v řiti jako je Hradec. A pokud JHMD někoho měli (nechci se přít zda ano nebo ne), určitě byl levnější, než pracovník SŽDC.
Čtvrtek, 12. října 2017 - 22:28:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 586
Registrován: 1-2013
Taky si myslím, že pokud by "osobou řídící drážní dopravu" byl zaměstnanec JHMD, tak by byl určitě levnější.
Pátek, 13. října 2017 - 07:33:34  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4115
Registrován: 7-2011
Obávám se, že problém bude nejspíš v tom, že JHMD "osobu řídící drážní dopravu" jaxi nemá. Tedy nemá výpravčího/dirigujícího dispečera s platnými zkouškami, proto si "najímá" SŽDC.
Haschischschachtel
Pátek, 13. října 2017 - 07:41:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 52
Registrován: 7-2015
A tu osobu nemá od teď? Nebo ji nemělo nikdy a fungovalo to? Místo toho se bude platit zbytečná osoba ve stanici, kde skoro nic nejezdí
Pátek, 13. října 2017 - 08:38:17  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 2633
Registrován: 5-2002
Pokud by si JHMD organizovalo službu dirigujícího dispečera samo, potřebovalo by na to cca 3 lidi na plný úvazek. Jestliže v J. Hradci sedí tak jako tak výpravčí SŽDC a má volnou kapacitu pro výkon této práce, tak je pro JHMD levnější přispívat na jeho mzdu a neřešit školení a přezkušování, turnusy, náhrady při dovolených, pracovní neschopnosti atd. Mít vlastní dispečery opravdu není lacinější.
Systém dosud praktickovaný (jestli se nepletu) v podobě sloučení funkce dispčera a jednoho ze strojvedoucích opravdu v civillizaci nemá co dělat a zvolené řešení je (konečně!)logické i ekonomické. Nehledě na to, že provoz ve splítce by musel i nadále řídit výpravčí SŽDC tak jako tak.

(Kolik místních kritiků by držkovalo, kdyby bylo zvoleno opačné řešení, tj. vlastní dispečeři, že to je drahé a výpravčí SŽDC v JH by to zvládl lépe? [proud])
Ostatně soudím, že EU musí být rozpuštěna a nahrazena funkčním hospodářským společenstvím. Čím dříve, tím lépe...

Nejchráněnější organismus v Absurdistánu? Kůrovec - kvůli tomu obětovali celou Šumavu...
Haschischschachtel
Pátek, 13. října 2017 - 09:43:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 53
Registrován: 7-2015
Tak jako tak? Píšou, že tam budou přes den 2 výpravčí. Takže tam bude extra jeden kvůli tomu. Personálně se ušetří ten noční ale SŽDC to zadarmo dělat nebude. A mluvit o civilizaci ve spojitosti s D3 a technickou úrovní českých lokálek (jakýchkoliv) je také úsměvné.
Pružinskij
Pátek, 13. října 2017 - 10:00:35  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 1910
Registrován: 4-2015
A mluvit o civilizaci ve spojitosti s D3 a technickou úrovní českých lokálek (jakýchkoliv) je také úsměvné.
Nemáte pravdu. Existují i dráhy regionální provozované podle D3, které jsou vybavené zabezpečovacím zařízením.
Dále se rozhodně nebojte, že by se výpravčí v dnešní době kopali do zadnice, když je jich pomálu a nikdo to nechce dělat.
West code was broken.

Pátek, 13. října 2017 - 12:39:53  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 156
Registrován: 7-2017
Haschischschachtel:
"...mluvit o civilizaci ve spojitosti s D3 a technickou úrovní českých lokálek..."

Strojvedoucí ve Velké Británii ještě leckde vozí žezla... [rofl]
Pátek, 13. října 2017 - 15:20:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 4
Registrován: 7-2017
Tak předpokládám, že na splítce je provozovatelem dráhy SŽDC, takže v případě, že by JHMD měli svého dispečera, tak by strojvedoucí JHMD zavolal dispečerovi, ten by zavolal výpravčímu SŽDC.

Nebo JHMD nebude mít dispečera, pak zavolá strojvedoucí JHMD přímo dispečerovi SŽDC.

Všechno platí daňový poplatník, v druhém případě mám pocit, že je to levnější.

Ale třeba se mýlím.
Pátek, 13. října 2017 - 15:36:07  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 908
Registrován: 5-2002
Viz předpis D3, heslo "stanice přilehlá".
Pátek, 13. října 2017 - 16:46:24  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 80
Registrován: 6-2017
Pružinskij:
"Takže poslední dirigent non - SŽDC je v Oloví?"
Jak to myslíš ?
Sobota, 14. října 2017 - 01:11:11  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 587
Registrován: 1-2013
Dirigující dispečer v Oloví je zaměstnancem PDV Railway (nebo jak se ten provozovatel dráhy správně jmenuje).
Ale vůbec netuším, jak je to na Milotice nad Opavou - Vrbno pod Pradědem, vím jenom, že výpravčí v Miloticích není dirigent.
(Omlouvám se, že to píši sem, ale když už tu byla řeč o dir. dispečerech...)
Sobota, 14. října 2017 - 11:26:19  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 81
Registrován: 6-2017
Jaroslav_T:
"Dirigující dispečer v Oloví je zaměstnancem PDV Railway (nebo jak se ten provozovatel dráhy správně jmenuje).
Ale vůbec netuším, jak je to na Milotice nad Opavou - Vrbno pod Pradědem, vím jenom, že výpravčí v Miloticích není dirigent.
(Omlouvám se, že to píši sem, ale když už tu byla řeč o dir. dispečerech...)"

Tak jsem to pochopil, že v Oloví je poslední DD mimo SŽDC, ale není to tak úplně pravda. Právě na tratí Milotice nad Opavou - Vrbno pod pradědem není DD spjat se SŽDC, protože tam tuto funkci vykonává strojvedoucí GWTR, který má celou trať na starost a diriguje i manipuláky ČDC. [biggrin][satan]
Sobota, 14. října 2017 - 14:02:58  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 588
Registrován: 1-2013
Toff: moc díky za odpověď!
Troy_McClure
Neděle, 15. října 2017 - 08:23:16  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 24
Registrován: 5-2016
Právě na tratí Milotice nad Opavou - Vrbno pod pradědem není DD spjat se SŽDC, protože tam tuto funkci vykonává strojvedoucí GWTR, který má celou trať na starost a diriguje i manipuláky ČDC.

Zatím tomu tak je, ale chystá se změna a dirigujícím dispečerem se stane osoba, která doposud s touto tratí neměla nic co do činění.
Neděle, 15. října 2017 - 14:27:04  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 82
Registrován: 6-2017
Troy_McClure:
"Právě na tratí Milotice nad Opavou - Vrbno pod pradědem není DD spjat se SŽDC, protože tam tuto funkci vykonává strojvedoucí GWTR, který má celou trať na starost a diriguje i manipuláky ČDC.

Zatím tomu tak je, ale chystá se změna a dirigujícím dispečerem se stane osoba, která doposud s touto tratí neměla nic co do činění."

Bavíme se co je teď, ale sám se divím, že změna nepřišla už dříve. Víš něco bližšího ? [satan][biggrin]
Pondělí, 16. října 2017 - 12:02:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6903
Registrován: 1-2007
SŽDC převzalo organizování drážní dopravy na jindřichohradeckých úzkokolejkách
Pondělí, 16. října 2017 - 12:16:37  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 6904
Registrován: 1-2007
Ad Milotice - Vrbno: Zde je na straně 21 uvedeno, že dirigující dispečer nesmí být zároveň strojvedoucí. Asi se tam nestal problém, tak do toho nikdo nešťoural.
Pondělí, 16. října 2017 - 20:23:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 83
Registrován: 6-2017
Mouka:
"Ad Milotice - Vrbno: Zde je na straně 21 uvedeno, že dirigující dispečer nesmí být zároveň strojvedoucí. Asi se tam nestal problém, tak do toho nikdo nešťoural."

V tomto směru se tam opravdu žádný problém nestal, jednak to tam sice řídí strojvedoucí, ale v souladu s D3 a to v přesném znění, jako kterýkoliv dispečer. Tady jak jsem četl, to měli ještě více zjednodušené a hlavně provozovatel dráhy a dopravce jsou jedna společnost, což na Vrbně není. Je fakt, že vyjádření je zcela jasné a tudíž i u nás se to bude muset asi změnit, tedy strojvedoucí nebude moct dělat dispečera, i když na to byla tuším udělena nějaká výjimka. Uvidíme co bude, kdysi to řídil výpravčí v Miloticích, jenže to je SŽDC a provozovatel je AWT. Tak nevím jak to chtějí řešit. Proto jsem se ptal, jestli někdo ví něco bližšího. [wink]
Úterý, 17. října 2017 - 11:25:47  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3246
Registrován: 11-2007
Jak se v červnu 96 stala nehoda u Chválkova, tak 12 byla v čele smíšeňáku nebo osobáku? Díky
Středa, 18. října 2017 - 07:33:50  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 589
Registrován: 1-2013
Janek Lemoch: Os 20805 = 705.912-4
Mn 88350 = 705.909-0
Středa, 18. října 2017 - 08:04:30  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 3248
Registrován: 11-2007
Děkuju
Vašut
Středa, 18. října 2017 - 11:07:05  
Moderátor
Číslo příspěvku: 1868
Registrován: 5-2002
Všechno to má původ zde.
Kdo spí, nezlobí...
Středa, 18. října 2017 - 13:54:27  
Registrovaný uživatel
Číslo příspěvku: 819
Registrován: 10-2006
A jak na tom vlastně je 11ka? Podle fotek nic moc, ale třeba jsou to jen plechy [uhoh]