K-report
 

Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 10. 07. 2011  

Diskuse K-report » Archiv 2011 » Železnice » JHMD (Jindřichohradecké místní dráhy) a Osoblažka » Archiv diskuse JHMD (Jindřichohradecké místní d... do 10. 07. 2011 « Předcházející Další »

Autor Příspěvek
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1047
Registrován: 12-2007

Odesláno Úterý, 28. června 2011 - 16:13:41   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnes odpoledne na nádraží v J.Hradci bylo jen 8 brzdících vozů, tudíž 2 brzdy jsou nejspíš opět v Lomech s nějakým Easem či Eanosem. A jinak T47.011 jela na Os212 a T47.015 s T47.019 byli na nádraží. A mezi brzdícími vozy už není Faur T48.001, je tam jen motorový vůz M27.001. Možná že ho jen někam převezli třeba dozadu a nebo do Lovětína. Toť dnešní informace.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 62
Registrován: 4-2011
Odesláno Úterý, 28. června 2011 - 19:35:14   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Faura bych tipoval na dilne. Blizi se prazdniny a pokud dobre pocitam, je provoznich 7 tucek. Na turnus je treba 5 masin. Jeden stroj bude na prohlidce po ujetejch kilometrech a treba lehne para, nebo jinej vlak a uz neni zadna normalni zaloha. Loni jsem Faura do Bystrice zazil nekolikrat. Jednou dokonce i v sobotu na vlaku v 11.20 do Kamenice. T29 bych povazoval za uplne neposlednejsi zalohu. To neni stroj pro tratovy provoz, i kdyz se v nem jeden cas pouzival.
T47020
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 46
Registrován: 2-2011
Odesláno Čtvrtek, 30. června 2011 - 19:10:29   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Jsou ty přejezdy a semafor v Nové Včelnici LEDkové? Předběžně díky za odpověď.
Em4751
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 11
Registrován: 2-2011

Odesláno Čtvrtek, 30. června 2011 - 20:25:04   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista: Píšeš tu kraviny, dvacítka je v Lovětíně.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 64
Registrován: 4-2011
Odesláno Čtvrtek, 30. června 2011 - 22:57:18   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

EM4751 T47.020 byla v Obratani jeste pred mesicem a to uz tam pred tim hodne dlouho stala.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 65
Registrován: 4-2011
Odesláno Pátek, 01. července 2011 - 16:14:24   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Byl dneska nekdo v JH? Jake jezdi masiny?
T47_007
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 55
Registrován: 6-2009

Odesláno Pátek, 01. července 2011 - 16:37:18   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762 - T47 005,011,015,018 a 46 001
T47.011 - Os256,
T47.015 - Os212,
T47.018 - do 15:30 na nádraží,
U46.001 - Os284,
T48.001 - mezi brzdícími vozy.
PS:kvůli nehodě za JH se to trochu pomotalo

(Příspěvek byl editován uživatelem T47 007.)
Pepefith
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1
Registrován: 3-2011
Odesláno Pátek, 01. července 2011 - 17:43:39   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Hmm tak to vypadá,že T 47.020 bude rozkonzervována na muzejní stroj.Pokud ano pak je škoda toho pluhu,který by měl být jisto jistě šedivý.
JHMD
Neregistrovaný host
Odeslán z: 89.103.246.93
Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 08:34:02    Odkaz na tento příspěvek  

Pepefith: pochybuju, že je myšlena jako muzejní! To by neměla tenhle nátěr....
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1051
Registrován: 12-2007

Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 15:22:54   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnešní provoz
T47.005=Os242/205/210/211(J.Hradec-Obrataň),
T47.011=Os254/255(J.Hradec-N.Bystřice),
T47.015=Os250/251/252/253(J.Hradec-N.Bystřice),
T47.018=za depem,
T47.019=Os208/207(J.Hradec-Kamenice n.Lipou),
T47.021=před depem,
U46.001=Os280/281.

Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 67
Registrován: 4-2011
Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 15:54:19   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Tinhi Moc pekny fotky. Je videt, ze i Jitka se udrzuje. Z tech mam nejvetsi radost. Kde je ten bilbord? Vypada to na JH, ale 100% jistotu nemam.
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1055
Registrován: 12-2007

Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 16:41:35   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762: ten reklamní poutač je u silnice I.třídy číslo 34, když se jede od Jarošova nad Nežárkou do Jindřichova Hradce a poutač je hned vpravo po směru jízdy hned před cedulí Jindřichův Hradec, resp. vedle bývalého podniku Lada.
Ohon
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 60
Registrován: 10-2009
Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 20:14:50   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista_762: Nemyslím si, že vlečka na Jitku se nějak zvláště udržuje. Děda má kousek odtud zahradu a jsem tam dost často a ještě jsem tam neviděl žádnou údržbu. Pokácení stromů je spíše kvůli vedle stojící sluneční elektrárně, která zde vyrostla na konci minulého roku.
Kadlos
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 256
Registrován: 2-2009

Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 20:36:35   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

A ta elektrárna má panely který se otáčí za sluncem. Ráno když tudy jedu do práce stojí kolmo a začínají se otáčet k východu, odpoledne když jedu domů jsou stočený západním směrem
Tinhi: taky jsem ten obludoboard u Ladovky zaregistroval, jenže za jízdy v tý rychlosti z auta se mi ho zatim nepodařilo přečíst. Jenom jsem věděl že to je focený před Blažejovem
R_b
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2563
Registrován: 3-2005

Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 21:26:31   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Zrovma včera jsem se u Jitky nacházel. Jitka je kaput a místní teplárna jede na biomasu. Na dvoře byly vidět dvě soupravy Iveco (plošiňák) + návěs s naloženými balíky slámy, které je možno běžně vidět v okolí JH, kterak ty balíky svážejí. Takže nepředpokládm, že by na vlečce byl nejaký extra pohyb. Asi tak...
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 68
Registrován: 4-2011
Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 21:56:48   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Na vlečce jsem videl pohyb naposled loni. Jedna cisterna. Me spis prekvapilo, ze na trati jeste nerostou naletove dreviny.
Ohon
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 61
Registrován: 10-2009
Odesláno Sobota, 02. července 2011 - 22:30:03   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista_762: Je velmi pravděpodobné, že je trať postříkaná nějakým travožroutem. To je podle mě jediná údržba. Když se po vlečce projdete, uvidíte, že jisté úseky vlečky by za pozornost traťovky jistě stály.
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1057
Registrován: 12-2007

Odesláno Neděle, 03. července 2011 - 09:20:13   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

V Bystřici turisty zajímá úzkokolejka
http://jindrichohradecky.denik.cz/zpravy_region/v-bystrici-turist y-zajima-uzkokolejka20110702.html
R_b
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2564
Registrován: 3-2005

Odesláno Pondělí, 04. července 2011 - 00:28:15   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Ad. vlečka Jitka

1.7.2011
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1058
Registrován: 12-2007

Odesláno Pondělí, 04. července 2011 - 19:47:20   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnešní podvečerní Bystřická - info od kamaráda
T47.015=Os260,
U46.001=Os285,
T47.011=Os259.
T47020
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 47
Registrován: 2-2011
Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 13:40:17   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

k čemu bude sloužit ten podválovej vůz, kterej je odstavenej v kamenici nad lipou
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 69
Registrován: 4-2011
Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 18:43:39   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Fotil vcera nekdo odpoledne v JH? Jel Nezmar expres. Loni se dali vyfotit ve 3 odpoledne oba vlaky vedle sebe. Bohuzel loni Resici odesel kompresor, takze na pravidle do NB jela s cernovickou soupravou jako vlakova T47.021 a U46.001 na priprezi. Nezmara vezla U37.002 s klasickou bystrickou soupravou.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 70
Registrován: 4-2011
Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 20:48:12   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

T47020 Asi pro muzejni ucel. Nebo pro ilustraci jineho systemu podvalniku. Neni sestinapravovy?
T47020
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 48
Registrován: 2-2011
Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 21:52:14   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762 : to bohužel nevím, ale řekl bych, že asi 4-nápravový.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 72
Registrován: 4-2011
Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 22:15:25   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

T47020 Pristi tyden na to kouknu. Jedu tam. Omrknu i tu Vcelnici. Neco kopaj i v Lovetine, uz dlouho.
Kadlos
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 257
Registrován: 2-2009

Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 23:23:07   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762: tak v Lovětíně došlo k náhradě vzdušnýho vedení nízkýho napětí za silnější podzemní vedení. Kopalo se jak k nádražní budově tak i k domku č.p. 32 naproti remíze. Stará elektrika už bylo nevyhovující, zastaralá a slabá. Jako majitelé sousedního pozemku (tj. lesa) jsme museli dát souhlas k realizaci díla. Jelikož asi před měsícem firma poslala dopis kde se zavazuje že všechno dala do původního stavu tak by práce s elektrikou měla bejt hotová. Dál se chystá dle slov pana Šatavy rekonstrukce nádražní budovy, čert ale ví kdy k tomu dojde. Nájemci nádraží se odstěhovali cca před rokem a shodou okolností jsou moji sousedi a od tý doby byla omítnuta a zateplena pouze jedna stěna přístavku (vlevo hlavní budovy) a byl postavenej novej plot, jinak se tu zatím nic neděje Na Obrataňce by tak mělo vzniknout první nádraží určený k rekreačním účelům jako na Bystřičce (př. Střížovice, Kunžak, Hůrky, Albeř...)
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 214
Registrován: 11-2002

Odesláno Úterý, 05. července 2011 - 23:45:12   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Podvalový vůz je šestinápravový.
http://u37.002.sweb.cz/
T47020
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 49
Registrován: 2-2011
Odesláno Středa, 06. července 2011 - 17:38:38   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

kým a kdy byl vyroben (německo ?,19??)
Kadlos
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 258
Registrován: 2-2009

Odesláno Středa, 06. července 2011 - 19:27:01   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Aktuální stav zastávky v H. Skrýchově:

Ohon
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 62
Registrován: 10-2009
Odesláno Středa, 06. července 2011 - 20:22:39   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Foto ze 4.7.2011 - Nezmar expres:

Na závěr ještě menší dotaz. Nevíte co je s T 47.018? Viděl jsem (viz foto) jak byla doposunována až k depu a zdálo se mi, že jí něco trápí...
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 74
Registrován: 4-2011
Odesláno Středa, 06. července 2011 - 20:24:24   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Kadlos To mel ten osobak takovy zpozdeni, nebo mas blbe nastavenej cas ve fotaku. Podle casu fotky 10.42. Os 205 by mel byt ve Skrychove tak kolem 10.25.
Kadlos
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 259
Registrován: 2-2009

Odesláno Středa, 06. července 2011 - 20:35:53   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Osobák přijel přesně podle JŘ v 10.21, jenže já mám ve foťáku zase blbej čas už jsem si ho přešteloval
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 75
Registrován: 4-2011
Odesláno Středa, 06. července 2011 - 22:15:46   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

T47.018 uz byla nejaka chora 14.6. Udelala z Kamenice rano 30 min. zpozdeni. Firove tam o tom povidali, ze mu to nejede. Misto v 7.20 na Bystrici jsme jeli v 7.45. Cekali jsme na vlak z Obratane, na 18.
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 215
Registrován: 11-2002

Odesláno Středa, 06. července 2011 - 23:25:48   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

T47020 - podrobnosti k podvalovému vozu nemohu ve svém arcibordelu najít..., původně se uvažovalo o návozu malých normálněrozchodných vozidel na opravu do kamenické výtopny.
http://u37.002.sweb.cz/
PepaN
Neregistrovaný host
Odeslán z: 89.103.246.93
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 07:00:38    Odkaz na tento příspěvek  

U37002: to je nějaké divné ne? To by se zvládlo i s podvalníky...
že_by
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 2819
Registrován: 6-2007
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 13:12:00   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Děkuji Martinovi Zlivskému za přeskupení úzkorozchodek v jednotlivých komorách. Myslím, že takhle to patří k sobě lépe. Možná se ještě někdo ozve ohledně názvu komory - svého času panoval názor, že_by to měla být komora, kde se občas mihne i nějaká informace ohledně zrušených 760/750 mm (Dvorce, Korytnačka, Frýdlant, cancour ve Velenicích) a blízkých 760 mm v sousedství - Žitava, Gmünd.

Pro začátek doplním info, které tu ještě nezaznělo, max. si někdo mohl všimnout na fotkách. Osobní vagóny SZD se po loňském červeném intermezzu konečně dočkaly slušné zelené barvy RAL 6005. Ještě ty popisy by chtěly trochu polidštit :-)
Něco je k vidění zde: http://www.osoblazsko.com/album16.html
Pokud se těch osobních vozů nemůžete dopočítat, tak je to tím, že letos přibyl třetí osobní vagón s úpravou pro vozíčkáře.
Šmajchl
Neregistrovaný host
Odeslán z: 77.78.72.1
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 15:28:54    Odkaz na tento příspěvek  

PepaN: Podvalníky obecně zvládají "běžné" typy dvou a čtyř nápravových vozů. V případě hnacích vozidel bývá na alespoň jedné nápravě cosi, co způsobuje pohyb hnacího vozidla (nápravová převodovka, trakční motor - nejde "zvednout vidle" a tím jej na podvalníku zajistit) nebo je nelze z jiných důvodů na podvalníky naložit - malý rozvor mezi dvojkolími (podvaly se tam prostě nevejdou) či více než dvě nápravy na jednom rámu (rámové lokomotivy, vícenápravové nákladní vozy; problémy s jízdou v obloucích).
Teprve s dodávkou "nových" podvalů v 80. letech bylo možné zahájit dopravu čtyřnápravových nákladních vozů na úzkém rozchodu - staré to prostě svojí délkou neumožnovaly.
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 693
Registrován: 1-2005

Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 17:59:56   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Na bazi jakeho vozu byl postaven vuz pro imobilni? Opet rumunsky Ias?
29,844 – 43,138 na 311? Jednou Vám to budu všechno vyprávět...
Režimy se mění, Zubačka zůstává.
PepaN
Neregistrovaný host
Odeslán z: 89.103.246.93
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 19:20:27    Odkaz na tento příspěvek  

Šmajchl: to o těch podvalnících vím též, ale reagoval jsem na U32002, který psal o návozu malých normálněrozchodných vozů do Kamenice, což by znamenalo, že to by podvalníky též zvládly :-)
Cogwheel
Neregistrovaný host
Odeslán z: 81.0.203.121
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 21:09:23    Odkaz na tento příspěvek  

Ten šestinápravový podvalový vůz, t.č. odstavený v Kamenici nad Lipou, asi na tratích JHMD v provozu zatím neuvidíte, protože je na rozchod 750 mm (nikoliv 760 mm). Pochází totiž z Polska, srovnejte např. tyto prastaré stránky: http://www.interlok.info/Rollwagen.htm
Jako exponát do sbírky historických úzkokolejných vozidel je ale moc pěkný.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 76
Registrován: 4-2011
Odesláno Čtvrtek, 07. července 2011 - 23:04:49   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

PepaN U37002 nepsal o vozech, ale vozidlech. To je rozdil. Ale uz to mas v predeslem prispevku od Smajchla vysvetleno. V Kamenici delali i pomerne velke stroje. Zrovna jsem se tam nachomejtnul, kdyz tam meli kotel, podle meho, z 314.303. A soucasne i drobecka z ty masinky, co ted jezdi v Luzny. Odstrojenej vypadal, jak detska hracka.
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 216
Registrován: 11-2002

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 00:17:07   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762 a Šmajchl mají pravdu - zkuste na podvalníky naložit malou páru, třeba 310.0 nebo 422.0.
http://u37.002.sweb.cz/
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 217
Registrován: 11-2002

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 00:23:14   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Ano, ten kotel byl z valašskomeziříčské 314.303
http://u37.002.sweb.cz/
Bobes
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 602
Registrován: 6-2003

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 00:30:34   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Toť on...
PepaN
Neregistrovaný host
Odeslán z: 82.145.208.207
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 11:19:46    Odkaz na tento příspěvek  

Dobře, ale to tam měli KOTEL. Nikdy jsem tam neviděl celou normálněrozchodnou páru... I když neříkám, že to není nemožné, ale vždy jsem viděl jen kotle, které byly na úzkorozchodném vozu! Ale nevyvracím to.
Jinak ten vůz je už dlouhou dobu na svém místě jak tu již někdo píše...
Sajtr
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 791
Registrován: 11-2006

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 11:32:07   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Wool > Iasy došly, vůz pro imobilní je postaven na rámu maďarské čtyřosé Zetky
úzkorozchodná železnice Třemešná ve Slezsku - Osoblaha
lokomotivy U57.001, U46.002, TU38.001
Slezské zemské dráhy - www.osoblazsko.com
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 77
Registrován: 4-2011
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 13:07:47   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Ono, uprime receno, predstava vozit do Kamenice na opravy male lokomotivy je hezka, ale v realu si to vubec nedovedu predstavit. Jeste dotaz. Vi nekdo pro jaky ucel se natirala ta mala zetka do nateru z doby Rakouska-Uherska?
z Hradce
Neregistrovaný host
Odeslán z: 88.101.159.116
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 16:59:27    Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762: jen tak aby byla...
Janek_lemoch
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1547
Registrován: 11-2007
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 20:04:19   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Jsou ještě nějaké osoblažské vozy Balm/ú provozní, nebo jsou již všechny odstaveny?
kwasi
Neregistrovaný host
Odeslán z: 217.197.144.135
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 21:10:59    Odkaz na tento příspěvek  

Zajimalo by me, zda mohou vozidla rozchodu 750 mm jezdit po trati 760 mm? Kdesi jsem slysel, ze lokomotivy T47 pro Rusko (rozchod 750 mm) byly zkouseny v J. Hradci (rozchod 760 mm)? Podle kamose by mohl byt problem v obloucich, kde se rozchod rozsiruje, ale na trati ve slusnem stavu by pry melo jit jet? U ceho je problem s polskym podvalnikem?
S pozdravem a diky Kwasi
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 78
Registrován: 4-2011
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 21:44:21   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Janek_lemoch Ted jsi me uprimne pobavil. Kdyby byly vsechny odstaveny, cim by se tam jezdilo? Nebo uz je tam doprava od zmeny JR zastavena? Nejak jsem to nepostrehl, i kdyz jsem na zmeny koukal. No urcite jeden delaj v JH. Mozna uz je hotovej.
Bulik008
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 276
Registrován: 6-2007

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 22:18:34   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Údajně by měl být na konci měsíce, ale co my víme. Dělaly se na něm ještě další úpravy. Teď byla odvezena 904. Snad na dílnu. Místo ní přijel posílit řady odstavených vozů Balm/ú 666.
Slezské Zemské Dráhy - www.osoblazsko.com
U46.002, U57.001 a TU38.001
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1059
Registrován: 12-2007

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 22:28:39   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnešní Os259 z N.Bystřice s T47.011 a Os215 v čele s T47.019 a v závěsu T47.015
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 218
Registrován: 11-2002

Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 22:36:52   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Turista 762 -proč ne? vždy to bude v profilu. A není jednodušší, aby pacient přijel k doktorovi, než aby doktor vyvážel celou dílnu k pacientovi?
http://u37.002.sweb.cz/
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 79
Registrován: 4-2011
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 22:57:09   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

U37002 Což to ano. Plny souhlas. Ale ten dotaz mi pripadl vzlastni. Nemam li provozni vozy, nemuzu jezdit a Osoblazka doufam jezdi. V JH pred sezonou uz dosly Balmy, tak se vzal Bax. Konkretne 14.6. jsem to zazil. Na Osoblazce neni co pujcit.
Turista_762
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 80
Registrován: 4-2011
Odesláno Pátek, 08. července 2011 - 23:10:53   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Tinhi Koukam na ty vymackany styky za Kanclovem. Tam je to podmaceny? Vypada to dost osklive.
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1060
Registrován: 12-2007

Odesláno Sobota, 09. července 2011 - 08:06:24   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnešní Os250 do Nové Bystřice na Bobelovce v čele s T47.005

Turista 762: no podmáčený ani asi ne. to už je tam dlouho. asi by to chtělo ten úsek tam trochu poopravit, ale zatím je to ještě v asi uspokojivém stavu, si myslím

(Příspěvek byl editován uživatelem Tinhi.)
Tinhi
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1061
Registrován: 12-2007

Odesláno Sobota, 09. července 2011 - 20:16:56   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Dnešní provoz po Bystřické trati
U46.001=Os280,
T47.005=Os252+T47.015=Os208,
T47.019=Os210+T47.015=Os208,
T47.019=Os210+T47.015=Os208,
U46.001=Os284,
T47.011=Os255.

Janek_lemoch
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1552
Registrován: 11-2007
Odesláno Neděle, 10. července 2011 - 01:57:12   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

Podle info co mám, tak by měly být odstavené vozy Balm/u 656, 657, 658, 659, 666, 668, 669 všechny z důvodu propadlé revize (akorát nevím v kterém roce byly jednotlivé vozy odstaveny).
Martinostruszka
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1469
Registrován: 12-2007

Odesláno Neděle, 10. července 2011 - 12:19:34   Poslat uživateli soukromou zprávu Odkaz na tento příspěvek  

"Dřevolíno" s nejvyšším panem železničářem, jeho šoférem a navigátorem křižující v Albeři s prázdninovým pravidelným parním vlakem.
Léto jak má být...