K-report
 

Archive through 25.únor 2006 Odhlásit | Diskusní skupiny | Vyhledávání
Moderátoři | Registrace | Editace profilu

Diskuse K-report » Železnice » Úzkorozchodné dráhy » Staré archivy » Archive through 25.únor 2006 « Předcházející Další »

Autor Příspěvek
Valach
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 297
Registrován: 4-2004
Odesláno Pondělí, 13. února 2006 - 12:51:57   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Hmm,to je škoda.
A na co trať zemřela?
Byl jsem tam právě na školním výletu v roce 1998,byli jsme ubytovaní u rybníku Mydlák,ale fotky drážky se mi vůbec nepovedly(mýdlová krabička).A od té doby jsem se do těch končin ještě nevypravil.
Kam DKV Ostrava šlápne,tam "100 roků tráva neroste"!!!
Zmar
Neregistrovaný host
Odeslán z: 83.208.145.38
Odesláno Pondělí, 13. února 2006 - 17:32:42   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Na některé aktualizované ortofotomapě jsem si už všimnul nové haly v místech bývalého kolejiště ve fabrice ve Zlivi. Asi tam už nebude vůbec nic k vidění.
Martin_zlivský
Moderátor

Číslo příspěvku: 19647
Registrován: 4-2003
Odesláno Pondělí, 13. února 2006 - 18:50:17   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ty přejezdy jo...
Na co zemřela? „Uspěchanost doby.” Prostě když se občas neví, co bude za týden, těžko pak investovat do dopravní cesty, když není jasné, zda se nerozsype HV, případně zda se bude ještě vůbec něco vozit. Silnice tam je, o údržbu se postará někdo jiný (ani nevím, zda už je ta propadlá hráz opět opravena, či se zbortila jinde) a náklaďák tam bude potřeba stejně...
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
Wiking
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.80.72.1
Odesláno Pondělí, 13. února 2006 - 20:54:52   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

V Calofrigu v Borovanech ve starém závodu ještě leží asi 6m kolejí :-)) Dráha sama je minulostí už léta...
Martin_zlivský
Moderátor

Číslo příspěvku: 19658
Registrován: 4-2003
Odesláno Pondělí, 13. února 2006 - 21:18:41   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A taky ještě jeden přejezd.
Karotenovič Carotsson s mrkvistorovou regulací z Mrkvanova

World Jumping Day: www.worldjumpday.org
Tex
Neregistrovaný host
Odeslán z: 62.141.0.146
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 13:54:41   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Dobrý den díval jsem se na mapu a napadla mne jedna věc. Byla někdy v minulosti poropojnea Jindřichohradecká lokálka v Nové Bystřici propojena s rakouskou lokálkou? Mají tyto dvě lokálky stejné rozchody? Neuvažovlo se se o takovém propojení při stavbě? Nebo neuvažuje s o něm teď po otevření hranic?
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 36
Registrován: 11-2004
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 15:17:56   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

2 Tex:
Nová Bystřice propojená nikdy nebyla,ikdyž se to v minulosti plánovalo,a už dlouhou dobu to hradečáci znovu plánují.Jinak rozchody jsou stejné.
S pozdravem Rodny
Past
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 61
Registrován: 11-2005
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 16:44:22   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Nová Bystřice nebyla s rakouskou dráhou v Litschau nikdy spojena, ale před 1.světovou válkou se o tom vážně uvažovalo, dokonce na mapě sítě kkStB byla spojka již namalována. Bylo by to zajimavé spojení, ale stejně odsouzené k zániku, když ne za 1.republiky, tak po r.1948 určitě. Komunisti tam postavili železnou oponu a dráha by dopadla stejně jako nádraží úzké v Č.Velenicích.
CHZZ
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.158.157.121
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 17:58:51   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

OS Chlumecká zahradní zeleznice hledá dalsí členy na práci na trati rozch. 600mm a vozidlech. Zrovna dnes jsme privezli 30m kolejí o rozch. 500mm a je treba je predelat na 600 a polozit na prazce. Koho tady práce baví at pise na obs.chzz@seznam.cz . Uvítáme lidi z našeho okolí - Kolín- Pardubice - Hradec králove - Jičín. dekujeme
M. Kunt
Neregistrovaný host
Odeslán z: 86.49.41.173
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 20:28:37   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Tex: http://www.archiv.kvalitne.cz/studie/hradec/litsch.htm (ale nechci se vnucovat ). Spojení bylo pak projektováno znovu za 2. války a začátkem 90. let jisté snahy o spojení (ale jen deklarované) byly ze strany JH a některých obcí Waldviertlu.
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 24
Registrován: 1-2006
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 21:00:37   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Moc zajímavý. To kdyby se povedlo realizovat... A pak by už "jen" zbývalo znovuzprovoznit Heřmaničku... Připadal bych si jak v schmalspurparadise motorová Myš
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 119
Registrován: 11-2002
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 22:45:37   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Co tak k tomu obnovování úzkých přidat i nejkratší úzkou, Ondrášov - Dvorce?
www.sweb.cz/U37.002
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 25
Registrován: 1-2006
Odesláno Pátek, 17. února 2006 - 22:52:16   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Na tu bych zapomněl. Ale občas si ji projíždím Malletkou, U 58 a nebo německým VT 04. Moc hezká trať. motorová Myš
Jaroslav_Černý
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 260
Registrován: 5-2002
Odesláno Sobota, 18. února 2006 - 12:40:13   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

U37002: Koho by ta obnovená drážka do Dvorců měla vozit?
Klub dráhařů - www.drahari.info
Kajman
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 3
Registrován: 1-2006
Odesláno Sobota, 18. února 2006 - 20:11:12   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No přece šotouše! :-)
Jožo_k
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 221
Registrován: 11-2002
Odesláno Sobota, 18. února 2006 - 20:38:53   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A nezabudnúť ani na Korytničku! To bol sqost!
Tex
Neregistrovaný host
Odeslán z: 80.250.1.238
Odesláno Sobota, 18. února 2006 - 21:29:24   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

M. Kunt: Díky za odkaz
353
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 580
Registrován: 5-2002
Odesláno Sobota, 18. února 2006 - 22:45:04   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Až budete obnovovat všechny úzké, tak nezapomeňte postavit znova taky pardubické Vojenské polní dráhy. To by byla šotodráha, pokud by se protáhla přes Labe pod Kunětickou Horu, případně se městský úsek elektrifikoval... Škoda že je to nereálné ...
Naším zámyslem je dostat vědomosti do vojáka v to. VÚ 3992 :: LP 1991
MHD: http://www.trolejbus.cz - železnice: http://pshzd.wz.cz - ICQ 269-400-981

info
Neregistrovaný host
Odeslán z: 213.192.29.34
Odesláno Neděle, 19. února 2006 - 13:11:23   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Jožo K.
Na obnovu "Korytnačky" asi nedojde...
Zato by měl ožít jeden čtyřosý vůz z této dráhy, a to v parní soupravě na dráze Třemešná - Osoblaha. Ještě jeden rok - a je tam, nic nejde hned a samo od sebe.
m.
Jožo_k
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 222
Registrován: 11-2002
Odesláno Neděle, 19. února 2006 - 17:22:33   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No, srandy nabok, ale s tou Korytnačkou (či Korýtkom, ako to oni kedysi volali) to v poslednú dobu vyzeralo naozaj na obnovu, bolo za to nejaké občianské hnutie, či čo a je aj taká varianta, že ak sa nepodarí obnoviť trať, tak po zvyšku trate, ktorý existuje takmer celý (videné veľakrát z IGK) chcú urobiť cyklotrasu. Tak aspoň niečo.
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 120
Registrován: 11-2002
Odesláno Neděle, 19. února 2006 - 20:32:31   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Stejný záměr byl i od města M.Berouna, dokázali vyčistit od stromů a náletů traťový úsek km 5,7 - 6,5 km; ale před několika lety nadšení opadlo (asi došly peníze).
Pokud by vlak jezdil v aspoň 1,5 hodinovém taktu, tak cestující by byli. Totiž ve Dvorcích zavřeli lékárnu, není tam lékař, s obchody je to tam taky na štíru.
www.sweb.cz/U37.002
Bram
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 555
Registrován: 4-2003
Odesláno Neděle, 19. února 2006 - 21:34:32   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ale kvůli neexistenci obchodů a lekárny ve Dvorcích snad není třeba obnovovat trať pro pravidelnou os. dopravu! Není rozumější zlepšit autobusové spojení? Pokud by někdo chtěl ve Dvorcích železnici, tak leda normálněrozchodnou, jakožto pokračování tratě z Budišova přes Dvorce do Berouna. Ale i to je natolik utopický plán, že dřív než by k jeho realizaci došlo tak by tráva zčervenala.
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Neděle, 19. února 2006 - 23:31:46   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Cyklotrasa v trase Korytnačky? To je dobrej fór. Kolikrát to těleso silnici kříží? 3..4..5krát..?
Nepočítal jsem to. Každopádně to bude maso .

No, snad by byly nadjezdy. Doufám.
lubochlast
Neregistrovaný host
Odeslán z: 217.64.5.39
Odesláno Pondělí, 20. února 2006 - 07:22:25   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Obnovovať Korytnačku je blbosť. A cyklodráha. Taký rozbehnutý kamion z Donoval, by si z cyklistami ľahko poradil. Ak má združenie nejaké peniaze, prečo ich neinvestuje do sprevádzkovania PČM zo stanice Ružomberok.
celliny
Neregistrovaný host
Odeslán z: 193.87.57.7
Odesláno Pondělí, 20. února 2006 - 08:40:15   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

K cyklotrase v Ružomberku - trasa už existuje aj keď nekopíruje na 100 % teleso. Po Biely Potok je vedená mimo. Od Bieleho Potoka sa snaží ísť v trase. Je to vyasfaltovaná cesta úrovňovo križujúca hl. cestu. Úsek pred Liptovskou Osadou až po Korytnicu je vedený po prašnej ceste, ale značenej. Osobne som si to prešiel, aj keď pešo...
D_k
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 22
Registrován: 6-2005
Odesláno Pondělí, 20. února 2006 - 09:31:02   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

My Stredocesi bychom mohli obnovit malodrahu Slany-Smecno-Kacice. Dokonce se tremi puvodnimi vozy (ctvrty je na Morave).
Cogwheel
Neregistrovaný host
Odeslán z: 194.228.94.242
Odesláno Pondělí, 20. února 2006 - 10:02:56   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

V severních Čechách zase prý jsou nějaké fantasmagorické plány propojit Jöhstadt s Kovářskou a možná i s Vejprty.
U37002
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 121
Registrován: 11-2002
Odesláno Pondělí, 20. února 2006 - 20:06:22   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No ono propojit Budišov s Dvorcema je ještě větší nesmysl, jak obnovit úzkou Dvorce-Ondrášov. Mezi Dvorcema a Budišovem je totiž hřbet vyšší o dobrých 200-250m, navíc trať ze Svatoňovic dost prudce klesá do Budišova, do Dvorců by stejně prudce stoupala a potom zase klesala. Nevím, ale není nádraží ve Dvorcích navíc sukromé i spozemkem?
www.sweb.cz/U37.002
zmar
Neregistrovaný host
Odeslán z: 83.208.145.38
Odesláno Úterý, 21. února 2006 - 08:29:31   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

S obnovou korytnického čtyřosáku v Třemešné to není až tak růžové. Pokud vím, tak se tam uvažuje o stavbě nějakého vozidla s použitím rámu a podvozků z původního korytnického čtyřosáku. Defacto je to vlastně likvidace zbytků čtyřosáku a ne jeho obnova. Potobným způsobem před lety proběhla na Vychylovce 'oprava' letňáku z PLŽ. Při ní byly všechny historicky cenné díly sešrotovány a nahrazeny moderními pseudohistorickými paskvily podle vkusu tehdejšího (dnes už naštěstí odstaveného) pana ředitele.
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 37
Registrován: 11-2004
Odesláno Úterý, 21. února 2006 - 10:07:44   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Zmare,velmi se mýlíš.Nevím kdo ti předává tyto informace,ale jsou úplně špatné.Ten čtyřosák bude rekonstruován do původní podoby.Jinak staví se vůz vlastní konstrukce,včetně rámu a podvozků.
S pozdravem Rodny
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 86
Registrován: 1-2005
Odesláno Úterý, 21. února 2006 - 12:38:14   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Zdravim!
Co tedy v Tremesne bude (je)? Resita, Lyd2, Rumunske nakladni ctyrosaky, pivni vuz v laku modri kachnich vajec a vyse zminene dva vozy (korytnicky 4os a 4os vlastni konstrukce)? Dekuji
PS Nenasel jsem a tak se ptam - nema Osoblazka vlastni website (treba podobny Zubacce)?
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Cogwheel
Neregistrovaný host
Odeslán z: 194.228.94.242
Odesláno Úterý, 21. února 2006 - 13:05:00   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Pár fotek odtamtud je např. na www.club760.at/html/BahnnewsT.htm (komentář dokonce i v češtině). Ale to ovšem nejsou stránky tamního externího dopravce.
Ivoš_novotný
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 85
Registrován: 5-2002
Odesláno Úterý, 21. února 2006 - 18:52:48   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Wool: maji web, ale moc informaci se na nem bohuzel nenajde. Bohuzel to neni Sotous-friendly ... http://www.osoblazsko.com
Zmar
Neregistrovaný host
Odeslán z: 83.208.145.38
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 09:49:34   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Rodny: tak to mne těší. Rád se tím vozem svezu, když už jsem ho na Korytničce nemohl zažít. Kdyby někdo měl chuť opravit do historické podoby také některý z původních frýdlantských čtyřosých uhláků (Česká Lípa cca 1932), tak snad ještě pořád existují dva kompletní spodky (z těch vznikly další korytnické osobní vozy) a k jsou tomu velmi slušné originální výkresy. Takový vůz by se velmi pěkně vyjímal v expozici ve Frýdlantu i jinde. Ale pro turisty by byl jen k stání a na větru, což je konec konců také romantika :-).
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 88
Registrován: 1-2005
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 12:48:00   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No, ono buh vi, jak to s tem Frydlantem nakonec bude. Je tam vyvijena urcita aktivita, snad existuje zamer obnovit cast trate (z Frydlantu do Kunratic - problem je v tom, ze budova byv zst (?) Kunratice je v soukromem vlastnictvi). Diky za links, ja hledal prave sotous-friendly ( dobry termin).
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 12:54:03   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Něco málo najdeš taky na www.parostroj.net , sekce historie. Fotky z akcí a tak.
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 38
Registrován: 11-2004
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 14:43:29   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Stránky Osoblažky jsou tyto:
http://www.osoblazsko.com
Na těchto stránkách najdete informace o nejbližších jízdách a taky popisy stanic na trati.Jinak na osoblažce bude tento rok nejspíš jezdit U46.002,Lyd2,Novostavba čtyřosáku,D/u 842 alias pivák,ale bez cedule a taky rumunské uhláky( Ias/u )
Korytnické čtyřosáky snad budou příští rok.Také je vyvíjena snaha o rakouskou páru(naše označení U37) a také M21 a také U47.002,nějaké dvouosáky,ale to už hodně předbíhám dobu.Do 10 let tohle všechno s největší pravděpodobností bude.
S pozdravem Rodny
Bureš
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 465
Registrován: 8-2005
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 15:01:25   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Před nějakým tím rokem zpátky někdo hodil na K-report odkaz na stránky s fotkami dětské dráhy u Svatošských skal - nemáte ho někdo? Nemůžu to nikde najít.
ICQ -> 21 65 33 068
Petr_k
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 1510
Registrován: 4-2003
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 15:28:18   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Heřmanička - tudy prosím... Podle kuloárních zpráv je letos jisté, že se tam bude kousek něco dělat (prů*er bude "jenom" přejezd mezi stanicí a depem). Pokud chcete přispět nějakou tou korunou, tunou šrotu či pracovní silou, jistě vás tam na léto s jásotem uvítají, možná i slavobránu nebo sůl a chléb přichystají...

Lidi, nevíte někdo o nějakém solidním náčrtku, typáčku nebo přímo výkresu devítistovkového uhláku (třeba qidění tady)? 17Éčku i eLHáčko už mám (gdysi vyšlo v železničáři) a prase je furt jenom prase ...
Ein Volk, ein Kaiser, ein Dampf, eine Spur, eine Kupplung!
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 90
Registrován: 1-2005
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 17:44:03   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Kurna, vzdyt to v te Osoblaze nebudou mit kde deponovat ale, alespon ozivi region. Na takovy pocet vozidel to bude chtit zavest takt retro vlaku a trat samozrejme zdvoukolejnit a vybavit autoblokem. Zeelektrifikovat pro bezne osobni vlaky (nakoupit uzkorozchodna pendolina kvuli obloku R=75m u Liptane) a je to. Samozrejme propojit s trati v srbskem Sarganu a polskymi ZKD na Zulawach (kde je metrovy rozchod, takze vozidla vybavit modifikovanymi dvojkolimi typu SUW2000) a mame evropsky uzkorozchodny koridor. Aby tento prispevek nebyl uplne OT, tak vkladam http://www.banitis.lv/ a upozornuji na zprovoznenou Kc4
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 27
Registrován: 1-2006
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 19:49:21   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Vidím, že přišel čas vytáhnout trumfy z rukávu. Na http://fotomysak.bloudil.cz najdete přes dvacet obrázků Malletky v čele osobního vlaku na trati Ondrášov - Dvorce. motorová Myš
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 22:36:32   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Mixovaná myško, nějak se na sekci železnice nemůžu proklikat,vždycky se mi ukáže Kolín, asi tam bude chybka.
Ale fotky katedrály jsou úúúžasný.
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 22:39:09   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

A je to. Zase nějakým stránkám se nelíbí můj linuxovej prohlížeč. Chybka u mě. Sorrry. Explorer to vyřešil.
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Středa, 22. února 2006 - 22:45:25   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ty jo, tys tu železnici povýšil na hlavní trať. Budovy nějak povyrostly.A hlavně ty příhradový mosty mě dostaly. A ten senzační gigantickej velkoměstskej kostel na obzoru na jedný fotce .
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 39
Registrován: 11-2004
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 15:38:19   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

2 Wool:
Čekal jsem že se zeptáte na to kde to bude deponováno.Možná to zní jako ptákovina,ale v osoblaze by měla vzniknout úzkorozchodná točna s rotundou o 5 krytých stáních+nějaké koleje vedle a nejspíš i parní depo.Jo a taky se plánuje protáhnutí tratě do polska,to jste se trefil dobře.Ale ne do Žulaw.Jenom asi 6 km za hranice do stanice na trati v polsku.Ale to je sladká hudba budoucnosti,která snad bude jednou skutečná.
S pozdravem Rodny
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 91
Registrován: 1-2005
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 17:35:50   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Rodny:
Ja slysel nasledujici - planuje se protazeni trate do Raclawic Slaskich pri vyuziti telesa (stale existujici) trate Raclawice Slaskie - Glubczyce (s tim ale muze byt problem, protoze na tuto trat by se snad mely zanedlouho vratit szynobusy ). Jinak verim tomu, ze Vami zminena vozidla se podari uvest do provozuschopneho stavu a provozovat. Verim i tomu, ze v Osoblaze vzniknou vyse zminene stavby (nastesti je vsude okolo kukuricne pole ). Ovsem plany tykajici se protazeni trate do Polska - jiste, bylo by to super, ale ja docela dobre znam soucasnost a nakonec i budoucnost (Prawo i Sprawiedliwosc rulez ) PL. To spis Satava zboura panelaky v Bystrici a budeme jezdit do Litschau. Ale kazdopadne drzim p. Foltynovi palce a az bude o prazdninach nejaka brigada na stavbe trati do Polska, tak se stavim. Zatim se tesim na fachu ve Frydlantu (Korka se zde dlouho neobjevil, tak snad zde bude upozorneno, az se bude delat... )
S pranim veseleho dne
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Pjp
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 148
Registrován: 12-2005
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 18:18:32   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Soukrome si myslim, ze by pro zacatek mohlo stacit i podstatne priblizeni koleji mestu Osoblaha vhodnou formou.
odkaz vlevo dole nadrazi a mesto si kazdy dohleda sam.
Pavel
http://railways.rur.cz
http://plane.rur.cz
http://www.rur.cz
ICQ: 30831569
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 41
Registrován: 11-2004
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 19:37:54   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

2 Pjp:
Posunout nádraží k Osoblaze?Vždyť vzdálenost od kopce ke stanici je asi 200-350 m a na kopec dostat stanici je nemožné,Osoblaha je totiž o hodně víš než stanice.
S pozdravem Rodny
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 20:58:06   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Fotomyšák: Máš fakt pěkný fotky.

Sorry za offtopic . Doporučuju shlédnout.
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 29
Registrován: 1-2006
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 21:10:23   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Děkuji, děkuji, dělám, co můžu . Jsem jen prostý zastavovač času . motorová Myš
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 92
Registrován: 1-2005
Odesláno Čtvrtek, 23. února 2006 - 23:16:23   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Rodny - no, ja nevim, mne se ta vzdalenost zda podstatne vetsi. Nakonec on by pod kopcem prostor pro nadrazi byl. Ale ja bych to resil jinak - dosidlit pohranici (tentokrat ale inzenyry, pravniky, lekari atd., kteri nebudou z jizniho Slovenska ) a rozbudovat Osoblahu do predvalecne podoby (ovsem asi nebude znovu soudnim okresem). Ne, zertuji...Ale mam i zeleznicni dotaz - kam se podely mechaniky urcene pro Osoblazku? Skutecne se pocita s jejich vyuzitim nebo budou jen nefunkcnimi maketami? Dekuji
Mysi z mixeru take pochvalim fotky, dobre! Dostaly me ty mosty na Ondrasovce...
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Pjp
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 151
Registrován: 12-2005
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 08:18:23   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

No, me to s nadrazi do toho kopce taky zas tak strasny neprislo a taky se me vybavuji jakesi snad po revolucni napady na toto tema, ale to si to mozna jenom pletu s necim jinym.
Pavel
http://railways.rur.cz
http://plane.rur.cz
http://www.rur.cz
ICQ: 30831569
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 30
Registrován: 1-2006
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 15:07:37   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Tak se teda přiznám, Ondrášov - Dvorce jsou screeny z Train Simulátoru, prostě mi to nedalo... Mám dotaz z trošku jiné oblasti - dneska okolo 13.00 projížděla Kolínem (asi na K. Horu) červená dieselovka, původně jsem si myslel, že je to řada 731 v nový kacabajce, ale ono to mělo 6 náprav a řadu asi 774, nevíte, někdo, co to je za stroj? Docela se mi líbila, a asi to bude náhrada za čmeláky, pokud nezůstane u prototypu. Dík motorová myš
Dobro
Neregistrovaný host
Odeslán z: 212.71.129.172
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 15:18:31   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

774: Fotka a diskuze proběhla v tématu "perly v Mišmaši a Dráze", diskuze "perly v Dráze" a je to nahoře v archivu. Vesměs jenom dohady. Ale pravděpodobně se jedná o mašinku pro "Sokolovskou Uhelnou" a je to přestavěný čmelák.
Rodny
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 42
Registrován: 11-2004
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 15:23:35   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Mechaniky leží v Olpasu a dostanou nový lak.A funkční budou možná až bude Osoblažka v rukou p.Foltýna.A jinak v Osoblaze je potřeba udělat nějaký hostinec který bude zajišťovat jídlo celoročně+nějaký hotel kde se dá ubytovat.Kolem Osoblahy je celkem dosti tras kde se dá jet pěkně na kole příjemnou krajinou.Ale tohle stále nikdo nechápe.A pěší turistika se dá provozovat taky.V Osoblaze je bazén.Ono to vypadá že v tom kraji nic není,ale stačí otevřít oči.Ještě dodám že kousek od liptáně je nová rozhledna.Jo a mezi Kobernem a Bohušovem je zřícenina hradu fulštejn.A v Dívčím hradě je hrad ;)
S pozdravem Rodny
PL
Neregistrovaný host
Odeslán z: 81.19.46.66
Odesláno Pátek, 24. února 2006 - 15:43:11   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Jo to je ten reko čmelák, asi jel z okruhu, měli jsme ho tu pár dní, ještě ráno jsem ho tu viděl.
K.T.
Neregistrovaný host
Odeslán z: 213.235.78.111
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 13:08:23   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Petr_k :
Uhlák LOWA, typ oot-40, typák byl v knížce Stroje a zařízení pro povrchové dobývání uhlí, možná bych ho i našel, v železe by měl být k vidění v Krásně, fotky :
http://www.omks.cz/cz/vypis.php?typ=html&id=130
Wool
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 95
Registrován: 1-2005
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 17:55:19   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Rodny: ja to chapu, ja do Osoblahy jezdim kazdy rok. Camp je perfektni, naproti koupaliste je taky super...ac jsem az z Prahy tak si tam vzdy rad zajedu, daji se odtamtud delat dobre vylety i do Polska (autobus z Pomorzowiczek jezdi pomerne casto a z campu mi to na zastavku PKS trva ok 10 min). Je pravda, ze absence hostince je zavazny nedostatek, ale verim, ze se jej podari eliminovat. Na druhou stranu je tam neocenitelny klidek a pohoda...Jinak jste nezminil krasne lesy v okoli....Je pravda, ze Osoblaha neni na priliv turistu ze zahranici pripravena, ale vsechno chce svuj cas...
Jednicka, dvojka, trojka, ctyrka....pozitura!
Mixmouses
Registrovaný uživatel

Číslo příspěvku: 31
Registrován: 1-2006
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 20:49:36   Poslat uživateli soukromou zprávu  Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Ad Wool: byli jsme vloni v červnu v Osoblaze, a restaurace tam byla, vařili, a bylo to i docela prostorné, je to poblíž děla. Doufám,že neskončila. motorová Myš
xyxy
Neregistrovaný host
Odeslán z: 85.70.28.237
Odesláno Sobota, 25. února 2006 - 21:51:39   Editovat příspěvek Smazat příspěvek Vytisknout příspěvek   Přesunout příspěvek (jen Moderátoři/Administrátor) Zobrazit příspěvek/IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor) Zakázat IP adresu (jen Moderátoři/Administrátor)

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli lze použít LIBNET+
na úzkokolejky v Žitavě i bez parního příplatku(4€).

Diskusní skupiny | Poslední den | Poslední 4 dny | Stromové zobrazení | Vyhledávání | Seznam uživatelů | Nápověda | Program Credits Administrace